دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Corel AfterShot Pro نسخه : 3.6.0.380 برای مک

نسخه : 3.6.0.380

Corel AfterShot Pro 3 حداکثر 4 برابر سریعتر از Adobe Lightroom است (بر اساس گردش کار خروجی دسته ای ، با استفاده از Lightroom CC 2015.5). این ویرایشگر عکس است که پتانسیل خلاق واقعی شما را نشان می دهد و شما را آزاد می کند: از هزینه های بالا ، از اشتراک های بی پایان ، از ساعت ها صرف ویرایش در رایانه شما. واردات ، پردازش و خروجی سریعتر ، و به پشت دوربین که در آن تعلق دارد - با AfterShot Pro 3 برگردید.
 
امکانات
مدیریت عکس ساده - مرتب سازی ، سازماندهی و مشاهده همه عکس های خود را در یک مکان ، به سرعت و به راحتی با گزینه های مدیریت فایل انعطاف پذیر - بدون نیاز به واردات.
گردش کار فوق العاده سریع - بارگیری ، انتخاب ، ویرایش و خروجی را با سریعترین نرم افزار تبدیل RAW در جهان به طور چشمگیری تجربه کنید ، عملکردی که حداکثر 4 برابر سریعتر از Adobe Lightroom است.
پردازش دسته ای قدرتمند - یک یا هزاران عکس را با کنترل های قدرتمند پردازش دسته ای و از پیش تنظیم شده ویرایش و کامل کنید که به شما امکان می دهد به سرعت بهترین ها را در هر تصویر بدست آورید.
عکس های خود را از AfterShot به Photoshop فقط با یک کلیک ارسال کنید - AfterShot Pro با Photoshop به خوبی ادغام می شود. با استفاده از AfterShot Pro به عنوان پردازنده عکس و مدیر تصویر ، می توانید به سرعت عکسهای RAW خود را پردازش کنید. سپس ، هنگامی که آماده ویرایش دقیق تر شدید ، کافی است بر روی دکمه "ویرایش با ویرایشگر خارجی" کلیک کنید تا مستقیماً به PhotoShop در TIF صادر شود.


نسخه 3.6.0.380:

لیست تغییرات در هنگام به روزرسانی منتشر نشده است.


OS X 10.9به بعد

64بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘