دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار ReiBoot Pro نسخه : 7.3.4.4 برای مک

نسخه : 7.3.4.4

 

ReiBooشما امکان می دهد تا مشکلات مختلف سیستم iOS را بدون از دست دادن یک بایت واحد ، مانند حالت بازیابی ، آرم سفید اپل ، صفحه سیاه ، حلقه شروع از بین ببرید. و غیره.

 

ReiBoot نه تنها به خارج کردن آیفون از حالت بازیابی و رفع مشکلات گیر افتاده کمک می کند ، بلکه نرم افزار آیفون را نیز کاهش داده ، مشکل تلویزیون اپل و سایر مشکلات نرم افزاری 50 + آیفون را برطرف می کند.

 

نرم افزار iPhone Beta Downgrade ، بسیار ساده تر

استفاده از گزینه بازیابی iTunes برای پایین آمدن بتا در iOS همیشه یک کار مشکل ساز است. این برنامه با این ویژگی همراه است که قادر است iOS را به صورت خودکار به آخرین نسخه پایین بیاورد.

 

پشتیبان گیری از iTunes و خطاهای بازیابی ، کارآمدتر را تعمیر کنید

بازیابی آیفون در iTunes اما با خطای 4013/4005 مواجه شدید؟ ReiBoot به راحتی می توانید iTunes را بازگرداند یا خطاهای پشتیبان را با میزان موفقیت بالا دور بزنید.

 

رفع سایر مشکلات 50+ iOS ، همه جانبه مراقبت

علاوه بر سناریوهای گیرنده فوق ، این ابزار تعمیر تخصصی حرفه ای iOS ، سایر مشکلات گیر کرده در iOS را نیز برطرف می کند ، مانند خطای به روزرسانی آیفون ، برنامه آیفون گیر کرده و موارد دیگر.

 

شما را از Apple TV Stuck رهایی دهید ، اوقات فراغت زندگی کنید

اپل تلویزیون در آرم اپل / حالت بازیابی / حالت پخش پخش شده است؟ Relax ، ReiBoot به tvOS شما نیز اهمیت می دهد. این سیستم می تواند سیستم را تعمیر و بسیاری از مشکلات گیر کرده در Apple TV را بدون از بین رفتن اطلاعات برطرف کند.


نسخه 7.3.4.4:

لیست تغییرات در هنگام به روزرسانی منتشر نشده است.

OS X 10.9 به بعد

64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اینکه ثروتمندترین فرد قبرستان باشم برای من اهمیتی ندارد. اینکه شب ها قبل از رفتن به تخت خواب، بدانم که امروز کار خارق العاده ای انجام داده ام، این چیزی است که برای من ارزشمند است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘