دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار FonePaw iPhone Data Recovery نسخه : 5.1.0 برای مک

نسخه : 5.1.0

بازیابی اطلاعات FonePaw iPhone برای آن دسته از حوادث غیر منتظره است که می تواند منجر به از بین رفتن اطلاعات در آیفون شود ، مانند آیفون آسیب دیده / گمشده / دزدیده شده ، تنظیم مجدد ، حذف حادثه ، حمله ویروس ، فرار از زندان یا حتی عملکرد خطا. داده های گمشده با استفاده از چندین رایگان یا پرداخت شده قابل بازیابی هستند ، اما چگونه می توان بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات iPhone را برای Mac خود انتخاب کرد؟ در اینجا مروری بر بازیابی اطلاعات iPhone FonePaw است. ویژگی ها و نحوه بازیابی فایل های حذف شده از آیفون را با استفاده از برنامه FonePaw بخوانید و بدانید. بازیابی اطلاعات iPhone FonePaw

 

امکانات

بطور مستقیم فایل های حذف شده از آیفون را بدون تهیه نسخه پشتیبان تهیه کنید. فقط کافی است آیفون خود را به Mac وصل کرده و این برنامه را اجرا کنید ، می توانید داده های حذف شده و از دست رفته خود را پس بگیرید.
بازیابی داده ها از پشتیبان گیری iTunes و پشتیبان گیری iCloud این برنامه عملی همچنین می تواند داده ها را از پرونده های پشتیبان گیری iTunes غیرقابل خواندن استخراج کند ، که هنگام سرقت / گم شدن آیفون بسیار مفید است.
بازیابی انتخابی این ابزار به شما امکان می دهد تا قبل از بازیابی پیش نمایش شوید و بطور انتخابی داده ها را بازیابی کنید ، نه کل از پشتیبان گیری iTunes.
تجربه فوق العاده کاربر پس از راه اندازی برنامه ، می توانید یک رابط کاربری خوب طراحی شده و به راحتی قابل مشاهده را ببینید. و می توانید با سرعت فوق العاده سریع اسکن و بازیابی اطلاعات مورد نظر خود را بازیابی کنید.
استفاده از بازیابی داده های iPhone FonePaw iPhone را به Mac متصل کنید و FonePaw بازیابی اطلاعات iPhone را بزنید Hit "Start Scan" پیش نمایش نتیجه اسکن بر روی "بازیابی" کلیک کنید و بسته به انتخاب خود می توانید پرونده ها را در قالب های مختلف بازیابی کنید.


نسخه 5.1.0

با به روز رسانی این لیست یادداشت های منتشر شده قابل مشاهده نیستند

OS X 10.7 به بعد

64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در ذات اپل این باور وجود دارد که فناوری به تنهایی، کافی نیست،‌ بلکه فناوری در پیوند با هنر آزاد و‌ انسانیت است که ما را به نتیجه‌‌ای می‌رساند که باعث شادی قلب‌هایمان می‌شود

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘