دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار SuperDuper نسخه : 3.3 B5 برای مک

نسخه : 3.3 B5

SuperDuper یک برنامه کپی دیسک پیشرفته و در عین حال آسان برای استفاده است. البته می توانید یک کپی مستقیم یا "کلون" درست کنید - وقتی می خواهید تمام داده های خود را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنید و یا یک نسخه پشتیبان ساده انجام دهید. در لحظه ها ، می توانید درایو بوت خود را به صورت درایو ، پارتیشن یا پرونده تصویر دیگر کپی کنید.
 
کلون های ایمن
برای اطمینان از اینکه می توانید با خیال راحت سیستم را پس از وقوع غیرمنتظره به عقب برگردانید. با چند کلیک ، می توانید سیستم خود را به راحتی "بازرسی" کنید و برنامه های مهم رایانه خود را در حین اجرای نسخه کپی و قابل راه اندازی حفظ کنید. اگر مشکلی پیش آمد ، فقط به نسخه اصلی مراجعه کنید و راه اندازی مجدد کنید. وقتی این کار را انجام دهید ، اسناد ، موسیقی ، تصاویر فعلی شما - حتی داده های iSync - در دسترس هستند! می توانید بلافاصله به کار خود برگردید.
 
کلون برای صنعت
SuperDuper از ویژگی های کافی برای رضایت کاربر پیشرفته نیز برخوردار است. ویژگی کپی اسکریپت ساده اما قدرتمند آن اجازه می دهد تا کنترل کاملی از دقیقاً کپی کردن فایل ها ، نادیده گرفتن و حتی نامگذاری ("نرم اتصال" برای یونیکس تمایل) از درایو به دیگری انجام شود .


نسخه 3.3 B5

لیست تغییرات در هنگام به روزرسانی منتشر نشده است.

OS X 10.10 به بعد

64بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘