دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار PDF Converter OCR نسخه : 7.5.0 برای مک

نسخه : 7.5.0

PDF Coverter بزاری کارآمد است که برای راحتی شما کار می کند و کاملاً مناسب است تا محتویات را از PDF اسکن شده یا تصویر و همچنین فایلهای PDF بومی تهیه کند. این امکان را برای شما فراهم می کند تا PDF را به 15 قالب کامل تبدیل کنید. این یک مبدل فایل قدرتمند و چند منظوره PDF است.

 
استخراج متن ، جداول از PDF اسکن شده برای ویرایش.
از تصاویر مفید استخراج شده از فایلهای PDF استفاده مجدد کنید.
هر دو فایل بومی PDF و فایلهای PDF اسکن شده را به Word ، PowerPoint ، Excel ، متن ، صفحات ، Keynote ، Rtfd ، ePub ، HTML و تصویر تبدیل کنید.
تبدیل تصاویر (PNG ، JPG ، BMP ، GIF ، TIFF) به قالب های Word ، PowerPoint ، Excel ، Text ، Pages ، Keynote ، Rtfd ، ePub ، HTML و سایر تص
آسان ، سریع و دقیق. بدون نیاز به Adobe Acrobat!
کاملاً با Mac OS X Yosemite 10.10 سازگار است.
 
امکانات
 
فناوری پیشرفته OCR
پشتیبانی OCR شما را قادر می سازد که یک سند PDF را به متن کاملاً قابل ویرایش ، Rtfd ، Microsoft Word / Excel یا HTML یا صفحات قابل ویرایش صادر کنید. دقت بالای OCR متن ، گرافیک و کیفیت طرح را تضمین می کند.
 
قالب بندی کامل را حفظ کنید
اسناد تبدیل شده دقیقاً مانند نسخه اصلی هستند و ویرایش آن آسان تر از گذشته است ، با ستون ها ، جداول و گرافیک ها.
 
از همه برنامه های مورد علاقه خود پشتیبانی کنید
پشتیبانی از گسترده ترین طیف قالب های خروجی از جمله HTML ، صفحات ، Keynote ، Microsoft Word ، Excel و PowerPoint ، Rtfd ، Text plus و بسیاری از قالب های دیگر. علاوه بر این ، می توانید چندین قالب خروجی را همزمان انتخاب کنید.
 
با اسناد PDF رمزگذاری شده کار کنید
برای تبدیل PDF رمزگذاری شده ، باید قبل از شروع تبدیل ، رمزعبور مربوطه را تایپ کنید.
 
بیش از 49 زبان را بشناسید
این شامل شناخت زبانها ، از جمله: انگلیسی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، چینی ، آلمانی ، روسی ، چک ، ترکی ، پرتغالی ، لهستانی ، رومانیایی ، اوکراینی ، یونانی ، کرواسی ، بلغاری و غیره است.
این برنامه از تبدیل فایلهای PDF که در تبدیل چندین زبان تشکیل شده اند ، انتخاب می کنید. ابتدا گزینه "چند زبان را انتخاب کنید".
 
به آکروبات لازم نیست
این نرم افزار حاوی هیچگونه ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، جاسوس افزارها یا سایر مؤلفه های مخرب نیست. برای انجام همه عملیات لازم نیست نسخه دیگری از Adobe Acrobat را نصب کنید.
 
آسان برای استفاده
این برنامه به طور خاص با توانایی یادگیری و قابلیت استفاده در ذهن طراحی شده است. شما دیگر نیازی به تجربه قبلی برای OCR PDF ندارید ، پس از وارد کردن فایل PDF ، این برنامه به طور خودکار متون ، تصاویر و جداول را در هر صفحه PDF مشخص می کند ، یا می توانید برای تبدیل دقیق تر دستی را انتخاب کنید.
 
پیش نمایش صفحه فعلی به موقع
پس از ویرایش صفحه PDF که می خواهید آن را تبدیل کنید ، می توانید از صفحه فعلی پیش نمایش کنید تا از صحت آن مطلع شوید و سپس برخی از تنظیمات را انجام دهید.


نسخه 7.5.0

برای macOS Catalina بهینه شده است

OS X 10.10 

64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.
دسته‌بندی :
تاریخ انتشار‌ : 4 سال قبل
ارسال شده توسط : مائده سادات
لینک اپ استور‌ : https://apps.apple.c...
سازنده : cisdem
قیمت اصلی برنامه : $59.99 دلار (رایگان)

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘