دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Airy Pro نسخه : 3.11.245 برای مک

نسخه : 3.11.245

اینترنت مملو از برنامه و وبسایت های دانلود از یوتیوب است که می‌تواند به شما کمک کند فقط در چند ثانیه ویدئوی هنرمند مورد علاقه خود را بگیرید و تبدیل کنید اما تعداد کمی از آنها به همان اندازه ساده،  پرسرعت و محجوب هستند.

بارگیری سبک و کاربر پسند YouTube برای استفاده روزمره

همانطور که انتظار می‌رود، Airy یک برنامه ساده مک است که به شما امکان می‌دهد کلیپ‌های مختلف ویدیویی را به فرمت ویدیویی یا صوتی مورد نظر سریعاً بارگیری و تبدیل کنید. فقط باید URL ویدیوی YouTube داده شده را بچسبانید، کیفیت فیلم را انتخاب کنید و بارگیری را آغاز کنید.

اگر رزولوشن در دسترس باشد، می‌توانید فیلم‌های YouTube را به پرونده‌های MP4 با کیفیت 144.240p، 360p، 480p، 720p، 1080p و حتی 4K بارگیری کنید. همچنین می‌توانید یک ویدیو را به عنوان یک فایل FLV با کیفیت پایین در 240p یا پرونده MP3 ذخیره کنید که می‌توانید به لیست پخش iTunes خود اضافه کنید.

به راحتی با مرورگر وب مورد علاقه خود ادغام کنید

علاوه بر این، Airy یکپارچه با مرورگر وب خود ادغام می‌شود و به شما کمک می‌کند تا فقط با یک کلیک دکمه ماوس، لینک ویدیو را مستقیماً به Airy ارسال کنید. Safari، Mozilla Firefox، Google Chrome و Opera بین مرورگرهای پشتیبانی شده توسط برنامه هستند.

برای ادغام Airy در یکی از مرورگرهای ذکر شده در بالا و سایر مرورگرهایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، باید پیوند را از صفحه ادغام مرورگر وب Airy در نوار نشانک مرورگر خود بکشید. هر بار که ویدئویی را که دوست دارید پیدا کنید و می‌خواهید بارگیری کنید، می‌توانید بر روی نشانک کلیک کنید تا لینک آن را برای دانلود برای Airy ارسال کنید.

بارگیری دسته‌ای و تبدیل چندین فیلم با سهولت

حتی می‌توانید چندین فیلم را به لیست صف اضافه کنید و دسته‌ای آنها را با سهولت بارگیری کنید. همه موارد بارگیری شده در لیست نمایش داده می‌شوند و می‌توانند در Finder فاش شوند. با دسترسی به پنجره تنظیمات برگزیده، می‌توانید فهرست پیش فرض بارگیری را تنظیم کنید و Airy را پیکربندی کنید تا همیشه سؤال کنید که ویدیوی خود را در کجا ذخیره کنید.

متأسفانه، Airy پروفایل‌های رمزگذاری صوتی بیشتری را ارائه نمی‌دهد و قادر به اضافه کردن خودکار فایل‌های MP3 شما به iTunes نیست.

 

لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.7 به بعد 

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘