دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار PowerTunes نسخه : 1.4.3 برای مک

نسخه : 1.4.3

PowerTunes به کاربران iTunes اجازه می‌دهد تا چندین کتابخانه ایجاد کنند، موسیقی خود را در بین چندین پوشه موسیقی ترتیب دهند و موسیقی را بین چندین کاربر در یک دستگاه به اشتراک بگذارند.

علاوه بر ایجاد و پیگیری کتابخانه‌های شما، PowerTunes همچنین بسیاری از ویژگی‌های اضافی را برای کمک به سازماندهی موسیقی شما ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند ضمن حفظ کلیه رتبه‌های خود، تعداد پخش، و سایر اطلاعات ذخیره شده در iTunes، موسیقی را بین کتابخانه‌های خود به عقب و جلو کپی کنند. این امر باعث می‌شود که کتابخانه‌ها به کتاب‌های کوچکتر تقسیم شوند، یا در کتابخانه‌های بزرگتر جمع شوند.

PowerTunes همچنین یک راه حل یک مرحله‌ای برای به اشتراک گذاشتن کتابخانه‌های iTunes و موسیقی در بین چندین حساب کاربری در یک دستگاه ارائه می‌دهد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا آهنگهای مرده را که پرونده‌های آنها از بین رفته است، برطرف سازند، فایلهای موسیقی بدون نام را در پوشه‌های موسیقی خود پیدا کرده و موارد دیگر.


به دلیل قطع اپل iTunes در شروع macOS 10.15 Catalina، اپل PowerTunes متوقف شده است و دیگر فروخته و پشتیبانی نمی‌شود. لطفاً برای راهنمایی در مورد نحوه مهاجرت کتابخانه‌های iTunes خود به برنامه موسیقی جدید در کاتالینا، به این صفحه مراجعه کنید

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

iTunes 10.5 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘