دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Overloud TH-U نسخه : 1.1.4 برای مک

نسخه : 1.1.4

TH-U قادر به بارگیری مدل‌های دکلره ایجاد شده از مجموعه‌های واقعی است. فناوری اختصاصی Overloud به مهندسان ما اجازه می‌دهد تا پاسخ یک سکوی کل از جمله پاسخ غیرخطی و دینامیکی تقویت کننده، کابینت، میکروفن، پیش تقویت کننده میکروفون و صدای اتاق را نمونه برداری و ضبط کنند. تکنولوژی Rig To Model به شما امکان می‌دهد تنظیمات آنالوگ و دیجیتال را ضبط کنید. Rig Player، که در TH-U یکپارچه شده است، به شما امکان می‌دهد تا هرگونه ظرافت از دکل‌های نمونه برداری شده را تولید کنید.

شبیه سازی کابینت سه بعدی

TH-U ماتریسی از 4 میکروفون را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌تواند در هر مکانی در فضای 3D در جلو و حتی پشت کابینت قرار گیرد. فقط میکروفون بکشید و آن را در جایی که می‌خواهید قرار دهید.
برای به دست آوردن جلوه‌های مرحله خلاق، فاصله نسبی بین میکروفن‌ها را تغییر دهید، دقیقاً مانند آنچه در یک اتاق کابینت واقعی انجام می‌دهید.

6 نوع اتاق مختلف قابل انتخاب است.

فناوری ReSPiRe 2 به شما امکان می‌دهد بین پاسخ واقعی کابینت و یک نسخه پردازش شده بهینه شده را انتخاب کنید تا در یک ترکیب قرار بگیرد و از همپوشانی فرکانس با دیگر ابزارها خودداری کنید.

روی کابینت‌های باس شما کنترل جداگانه‌ای از سطح woofer و صدای توییت دارید.

اثرات خلاق

TH-U فقط یک جایگزین تقویت کننده نیست. این یک ابزار خلاق است که به شما امکان می‌دهد صدای شخصی خود را پیشه کنید و مرزهای ساز خود را کشف کنید. گیتار برقی خود را به یک گیتار آکوستیک تبدیل کنید، آهنگ‌های مصنوعی مانند آن را با تعدیل کننده حلقه ایجاد کنید. گیتار را با ساز و صدا ساز ساز تبدیل کنید. هرگونه پاسخ ضربه را از کتابخانه‌های قسمت سوم وارد کنید تا تن‌های TH-U را بدون محدودیت گسترش دهید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.9 به بعد 

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘