دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Cisdem PDFManagerUltimate نسخه : 3.2.0 برای مک

نسخه : 3.2.0

Cisdem PDFManagerUltimate یک راه حل کامل PDF ارائه می‌دهد، به شما این امکان را می‌دهد تا PDF را سازماندهی و مشاهده کنید. ویرایش و حاشیه نویسی؛ ادغام، تقسیم، فشرده سازی و استخراج متن و تصاویر. امضاها را اضافه کنید. و PDF را رمزگذاری کنید. با استفاده از فن آوری OCR برتر از خط، شما همچنین می‌توانید تصاویر، قالب‌های بومی و اسکن شده PDF را به قالب‌های Word، Excel، متن، PPT، Keynote، Pages، HTML، EPUB و RTFD تبدیل کنید.

امکانات

به راحتی ویرایش، حاشیه نویسی و همکاری در پرونده‌های PDF - PDFManagerUltimate به شما امکان می‌دهد PDF را ویرایش و حاشیه نویسی کنید. می‌توانید متن، نظرات، یادداشت‌ها یا اشکال را به راحتی اضافه کنید. متن برجسته، متقاطع یا زیر خط؛ و یک فلش یا یک خط برای همکاری موثرتر ترسیم کنید.

تبدیل PDF به قالبهای قابل ویرایش

PDFManagerUltimate همچنین یک مبدل PDF قدرتمند است که امکان تبدیل دسته‌ای به Microsoft Word، Excel، text، PPT، Pages، EPUB eBook و HTML و همچنین استخراج تصاویر و غیره را فراهم می‌آورد.

فناوری OCR قدرتمند

فناوری OCR PDFManagerUltimate به شما امکان می‌دهد تا به راحتی فرمت‌های PDF و تصاویر اسکن شده را به قالب‌های Word، Text، Excel، PPT، Keynote، Pages، RTFD، ePub و HTML تبدیل کنید. علاوه بر این، می‌تواند متن را به 49 زبان، از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و ایتالیایی تشخیص دهد.
تقسیم، ادغام، فشرده سازی و استخراج از PDF - PDFManagerUltimate می‌تواند به شما امکان دهد چندین فایل PDF را در یک ادغام کنید، یک فایل PDF را به پرونده‌های کوچکتر تقسیم کنید و یک PDF را به اندازه کمتری فشرده کنید. همچنین می‌تواند متن و تصاویر را از پرونده‌های PDF صادر کند.

محافظت از رمز عبور فایلهای PDF

با Cisdem PDFManagerUltimate، می‌توانید رمزهای عبور را برای جلوگیری از باز شدن و خواندن PDF یا رمزهای عبور مالک، برای جلوگیری از چاپ، ویرایش یا کپی تنظیم کنید.


بهبود سازگاری با macOS Catalina

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘