describe image content

دانلود نرم افزار JixiPix Rip Studio Pro نسخه : 1.1.6 برای مک

نسخه : 1.1.6

Rip Studio Pro به شما امکان کنترل بیش از هر المنت ایجاد شده در داخل برنامه را می‌دهد. با کشیدن لبه‌های اطراف، برش، پارگی یا برش‌های بریده شده را خط بزنید. لبه‌ها را پیچ کرده و سطح آن را به راحتی تنظیم کنید. در پشت صحنه یک موتور سبک قدرتمند سه بعدی کار می‌کند تا چین و چروک‌های سطح و واقع بینانه به نظر برسد. این منبع نور قابل تنظیم سایه‌هایی دارد که از صفحه بیرون می‌آیند. ترکیب خلاق خود را با یک اثر نوار به پایان برسانید، یا از میان کتابخانه اشیاء مانند استیپ‌ها، منگنه‌ها، ناخن‌های زنگ زده و سنگهای قیمتی را انتخاب کنید. هر شکافی که درست می‌کنید یا نواری که می‌گذارید منحصر به فرد و یک نوع است!

ساخته شده با ویژگی‌های PRO استودیو Rip به راحتی یک قطعه منحصر به فرد باور نکردنی یا یک کلژ کامل درست در داخل برنامه ایجاد می‌کند! ساخته شده با یک گردش کار قدرتمند، شما می‌توانید به سرعت تصاویر را به سادگی با انتخاب آنها از کتابخانه خود اضافه کرده و آنها را در برنامه باز بگذارید. با قرار دادن هر تصویر، یک لایه برای ترکیب، ویرایش و تبدیل آسان ایجاد می‌شود. برای به پایان رساندن ترکیب خود، از میان یک کتابخانه سنگهای قیمتی، استیپ‌ها و اسباب بازی‌ها انتخاب کنید. یا برای جلب توجه، نوار شفاف، نوار مجرای و نوار ماسک اضافه کنید.

محصولی مستقل از محصولات با جلوه‌های جلدی، فر و عکس برداری از نوار. همچنین دارای افزونه‌ای برای Photoshop، Elements، Lightroom و PaintShop Pro است


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘