describe image content

دانلود نرم افزار Downie نسخه : 3.8.8 برای مک

نسخه : 3.8.8

یک مدیر دانلود ساده که به شما امکان ذخیره سریع ویدیوها از وب سایت های مختلف را در درایو دیسک خود می دهد.

اگر از اتصال اینترنت ضعیفی استفاده می کنید، تلاش برای تجسم ویدیوهای ساده شده آنلاین ممکن است به درستی کار نکند زیرا محتوا خیلی کند بارگیری می شود. Downie یک برنامه ساده برای مک است که می تواند به شما کمک کند آن فیلم ها را در رایانه خود بارگیری کنید و سپس با استفاده از پخش کننده رسانه پیش فرض خود آنها را تماشا کنید.

دانلود کننده ویدیوی کاربر پسند با پشتیبانی از اعمال کشیدن و رها کردن
کار با Downie بسیار ساده است: به سادگی URL ویدیو را در بالای پنجره اصلی برنامه یا روی نماد Dock قرار دهید. Downie ویدیو را به لیست دانلودهای شما اضافه می کند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که با فشار دادن دکمه مناسب، فرآیند را شروع کنید. البته می توانید موارد را نیز از لیست حذف کنید.

به‌طور پیش‌فرض، Downie فایل‌های MP4 را دانلود می‌کند و آن‌ها را در پوشه دانلودهای پیش‌فرض شما قرار می‌دهد، اما می‌توانید به راحتی این مورد را از طریق پنجره Preferences تغییر دهید. همین ناحیه به شما امکان می‌دهد اعلان‌ها را تنظیم کنید یا اقدامات پردازشی را ارسال کنید (در صورت لزوم به MP4 تبدیل کنید یا فقط صدا را استخراج کنید).

به راحتی فیلم ها را از مجموعه گسترده ای از وب سایت های میزبان بارگیری کنید
Downie از بیش از 400 وب سایت مختلف که محتوای ویدیویی را میزبانی می کنند پشتیبانی می کند که در میان آنها محبوب ترین گزینه ها مانند YouTube، Apple، LiveLeak، Vimeo، BBC و غیره وجود دارد. اگر وب‌سایت خاصی گنجانده نشده است، در داخل برنامه می‌توانید یک ایمیل درخواست برای توسعه‌دهندگان Downie ارسال کنید.

علاوه بر این، Downie افزونه‌های منطبقی را برای مرورگرهای وب محبوب مختلف مانند فایرفاکس، سافاری، گوگل کروم یا کرومیوم ارائه می‌کند. افزونه ها به طور پیش فرض نصب نمی شوند: پنجره Preferences را باز کنید و فقط مواردی را که قصد استفاده از آن را دارید نصب کنید.

راه حل ساده برای دانلود محتوای ویدیویی که به صورت آنلاین میزبانی شده است
Downie یک ابزار عالی برای ذخیره ویدیوهای ارسال شده در وب سایت های مختلف در مک شما برای پخش آفلاین است. این برنامه بسیار مفید است به خصوص اگر اتصال اینترنت شما کند است.

قابلیت ها:

  • پشتیبانی از بسیاری از سایت‌ها - در حال حاضر پشتیبانی بیش از 490 سایت مختلف (از جمله یوتیوب، Vimeo، و غیره) به سرعت در حال رشد است.
  • پشتیبانی 4K ویدیو یوتیوب - بر خلاف بسیاری از دیگر یوتیوب دانلودرها، Downie از ویدیو HD در YouTube پشتیبانی می‌کند.
  • پست پردازش - نیاز به MP4 برای iTunes دارید؟ یا فقط آهنگ صوتی را میخواهید؟ مشکلی نیست، Downie می‌تواند این را برای شما به طور خودکار انجام دهد!
  • پشتیبانی سریع - به طور معمول در عرض 24 ساعت به ایمیل‌ها پاسخ می‌دهم و اغلب در سایت‌های درخواست شده در بروز رسانی بعدی اطلاع می‌دهم.
  • به روز رسانی‌های مکرر - هفته‌ها را صبر نکنید تا سایت‌های جدید پشتیبانی شوند، یا اشکالات رفع شوند! Downie حدودا یک بار در هفته با ویژگی‌های جدید، سایت‌های پشتیبانی شده و غیره به روز می‌شود.
  • بین المللی- نه تنها Downie از سایت‌های خاص پشتیبانی می‌کند، سایت‌های دیگر کشورها نیز ساپورت می‌کند. . اگر زبان شما در برنامه نیست، با ما تماس بگیرید - ما می‌توانیم به شما یک مجوز رایگان در عوض ترجمه می‌دهیم.

اگر سایت مورد علاقه شما در فهرست ذکر نشده باشد، فقط به ما در http://support.charliemonroe.net/ اطلاع دهید - ما بهترین‌ها را در بروز رسانی بعدی قرار می‌دهیم!


جدید: گزینه‌ای برای مشخص کردن ابزار FFmpeg خود است.

بهبود یافته: abcnews. go. com، canalplus. com، ixigua. com، rainews. it، soundcloud. com، udemy. com.

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘