دانلود بازی Little Big Workshop نسخه : 2019 برای مک

نسخه : 2019

تصور کنید که یک کارخانه جادویی درست در اتاق نشیمن شما ظاهر می‌شود. یک شاهکار با دقت برنامه ریزی شده، جایی که کارگران کوشا هر آنچه را که مشتری می‌خواهند جمع می‌کنند. اردک و کمد لاستیکی، هواپیماهای بدون سرنشین و گیتار برقی، اسکوتر و سایر کالاهای شگفت انگیز را می‌توان از بسیاری از مواد مختلف ایجاد کرد و با پول نقدفروخت شد. وجه نقدی که برای بازگشت ماشین‌های بیشتر، کارگران بیشتر و رشد کسب و کار خود سرمایه گذاری مجدد می‌کنید. کارگاه بزرگ شما به یک کارخانه تبدیل می‌شود!

کارخانه‌های واقعی - FUN ساخته شده است

شما رئیس بزرگ هستید و وقت آن است که مسئولیت کارخانه تولید رایانه‌های شخصی خود را به عهده بگیرید. طبقه کارخانه را سازماندهی کنید، کارگران خود را خریداری کنید، ماشین آلات خریداری کنید و خطوط تولید کارآمد را طراحی کنید - همه در بازه زمانی زمانی و به رضایت مشتری شما!

تجربه ماسه بازی روباز

این کار را آسان کنید، این یک تجربه ماسهبازی است که در آن فکر می‌کنید، به چیزهایی فکر می‌کنید، به آن فکر می‌کنید و به آنها فشار می‌آورید تا زمانی که آن را دریافت کنید تا به روشی که دوست دارید کار کند. کالاها را به مشتری و بازار همیشه در حال تغییر عرضه کنید، زیرا شما بیش از 50 نوع محصول منحصر به فرد تولید می‌کنید، که از قطعات و قطعات مختلف ساخته شده‌اند - همه اینها را می‌توان با مواد مختلف و روشهای تولید ایجاد کرد. هیچ دو کارخانه نباید یکسان به نظر برسند.

دست‌های ریز، رویاهای بزرگ

فقط با یک کارگاه کوچک شروع کنید و به یک کارخانه پر کردن میز بپیوندید. ماشین‌های همیشه خیالی را باز کنید، روش‌های تولید و حتی بیشتر فضای بیشتر را اضافه کنید. به زودی شما می‌توانید چندین خط تولید را اجرا کنید، هر روز صدها محصول پیشرفته تولید می‌کنید و به عنوان کارگران ناز شما کارهای واقعی را با شادی تماشا می‌کنید.

امکانات:

صنایع مختلف و طیف گسترده‌ای از محصولات
روی مشکلات عملی تمرکز کنید، نه روی ارزشها، اقتصاد یا تدارکات
کلیه مراحل تولید را به صورت طرح سازماندهی کنید
با باز کردن فضای میز بیشتر، کارخانه‌ها رشد می‌کنند
کاملا شبیه سازی شده روز / شب چرخه
مراقب کارگران خود باشید! آنها را خیلی سخت کار کنید و مانند مگس‌ها فرو می‌روند
مدل زیبا-شهر هنر به سبک


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.
نظرات کاربران
1 نظر
عماد
4 سال قبل
درود وقتی بازی رو باز میکنم تیک میرنه مک بوک پرو ۱۳ اینچ ۲۰۱۹
تیم کوک
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘