دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Default Folder X نسخه : 5.4.1 برای مک

نسخه : 5.4.1

Default Folder X نوار ابزار را در سمت راست گفتگوهای باز ذخیره و در هربرنامه بومی OS X متصل می‌کند. نوار ابزار به شما امکان دسترسی سریع به پوشه‌ها و دستورات مختلف را می‌دهد. شما فقط می‌توانید روی دکمه‌ها کلیک کنید تا به پوشه‌های مورد علاقه و اخیراً مورد استفاده خود بروید، پوشه‌ها و فایل‌های نشان داده شده در لیست را مدیریت کرده و در تنظیمات خود تغییراتی ایجاد کنید. همچنین، تعدادی از مشکلات را در گفتگوهای Open and Save برطرف می‌کند، «برگرداندن» به آخرین پرونده انتخاب شده، قرار دادن فهرست مسیر در فهرست بالا و تصحیح اشکالات در پیمایش نماهای ستون.

امکانات:

دستیار دایرکتوری: می‌توانید مستقیماً از نوار ابزار پیش فرض پوشه X، به محتوای پوشه‌های اخیر، مورد علاقه و باز خود دسترسی پیدا کنید.
صرفه جویی در زمان واقعی: اگر دائماً در داخل همان پوشه چیزهایی را ذخیره می‌کنید، پیش فرض پوشه X می‌تواند آن پوشه را برای شما به خاطر بسپارد.
مدیریت یاب: پیش فرض پوشه X به شما امکان می‌دهد تا با یک کلیک در هر پنجره Finder باز یا ذخیره کنید.
فراخوان فوری: برای کمک به شما در بازگشت سریع به پوشه‌هایی که اخیراً از آنها استفاده کرده‌اید، پیش فرض پوشه X آنها را برای شما به یاد می‌آورد.
Spotlight on spot: Folder X به طور پیش فرض به شما امکان می‌دهد کلمات کلیدی Spotlight، برچسب‌های OpenMeta و برچسب Finder را به صورت نقطه اضافه کنید، در حالی که هنوز در گفتگوی ذخیره هستید.
اطلاعات اصلی: با پوشه پیش فرض X پیش نمایش‌هایی را در زیر هر گفتگوی باز، برای پر کردن فضای موجود، دریافت می‌کنید. آیا باید جزئیات بیشتری را ببینید؟ روی تصویر کلیک کنید و تا اندازه کامل زوم کنید.
گردش کار بدون کار: به جای ایجاد یادگیری و راه اندازی یک برنامه جدید، Default Folder X در سیستم عامل X مخلوط می‌شود.

 

مشکلات موجود در Catalina که پیش فرض پوشه X در صورت خالی بودن پوشه‌های اخیراً ضبط شده را به درستی ضبط نمی‌کرد.

اشکالی را اصلاح کرد که باعث شد عملیات پوشه در فهرست برنامه‌های کاربردی مانند Copy Path و Open in Finder در مواقعی که نبود، غیرفعال شوند.

مشکلی در Catalina کار کرده است که از اضافه شدن پیش فرض پوشه X در شرایط خاص، به لیست مجوزهای ضبط صفحه جلوگیری می‌کند.

دستور New Folder در فهرست برنامه Utility دیگر به شما امکان نمی‌دهد نام پوشه جدید را از قبل استفاده کنید.

دستورات میانبر منوی گفتگوی فایل را برطرف کنید (نمایش منوی ابزار، نشان دادن فهرست علاقه مندی‌ها، و غیره) بنابراین آنها دوباره کار می‌کنند.

کرش متناوب را حذف کرد

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘