دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار System Monitor نسخه : 2.6 برای مک

نسخه : 2.6

Monitor System برنامه‌ای برای نوار منوی OS X است، به گونه‌ای طراحی شده است که شما را بدون هیچ گونه فعالیتی در مورد فعالیت رایانه خود آگاه کند. شما می‌توانید داده‌های فنی به روز را در هر زمان مانند بار پردازش، مصرف حافظه اصلی، فضای ذخیره بازیابی کنید. ، فعالیت دیسک، ارتباطات در رابط‌های شبکه و غیره با قرار دادن برنامه در نوار منو، حداقل املاک و مستغلات روی صفحه نمایش هدر می‌رود. این برنامه به طور مداوم بر سیستم شما نظارت می‌کند و در صورت نیاز به راحتی در دسترس شما قرار می‌گیرد.

در صورت تمایل، سیستم مانیتور همچنین می‌تواند چراغ فعالیت سوسو زدن هارد دیسک‌ها یا سوکت‌های شبکه را در نوار منو شبیه سازی کند. این ممکن است چه به صورت رنگی و چه کاملاً در طراحی OS X در رنگهای سیاه و سفید ناخوشایند ادغام شود. تعویض رایانه‌هایی که این ویژگی را در رایانه‌های مک از دست می‌دهند به راحتی می‌توانند این عملکرد را با سیستم مانیتور مجدداً تنظیم کنند.


این نسخه پشتیبانی کامل از macOS 10.15 Catalina را اضافه می‌کند.
فناوری میراث از برنامه حذف شده است. حداقل نسخه سیستم عامل مورد نیاز اکنون 10.11 است.
به عنوان اثر جانبی افزودن پشتیبانی از کاتالینا، سیستم مانیتور اکنون به شدت از دستورالعمل عدم نظارت بر حجمهای مخفی پیروی می‌کند. این مانع از سردرگمی با حجم فضای مبادله، عکس‌های لحظه‌ای محلی ماشین زمان، حجم ترجمه برنامه یا قسمت داده از حجم سیستم کاتالینا می‌شود. در هنگام انتخاب حجم برای نظارت بر فضای ذخیره سازی رایگان، برنامه از راهنمایی کاربر پیشرفته‌ای برای ارائه رابطه بین دیسک‌های فیزیکی، ظروف APFS، گروه‌های حجم APFS و حجم APFS استفاده می‌کند.

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
طراحی یک محصول با تمرکز بر روی رفتارهای یک قشر از جامعه کار بسیار دشواری است. در خیلی مواقع مردم نمی دانند چه چیزی می خواهند تا زمانی که شما آنها را متوجه نیاز و خواسته شان نمایید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘