دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار BIAS AMP 2 Elite نسخه : 2.1.2.1163 برای مک

نسخه : 2.1.2.1163

BIAS AMP 2 طراح نهایی آمپر مجازی است که به طور واقعی از صدا و سیمای تقویت کننده‌های لوله واقعی استفاده می‌کند، در حالی که به شما امکان می‌دهد تا قطعات را با هم مخلوط کرده و هماهنگ کنید تا بتوانید آمپر ایده آل خود را بسازید. می‌توانید از Amp Match برای کلون دادن صدای سخت افزار واقعی یا یک آهنگ گیتار استفاده کنید، یا برای دسترسی به هزاران آمپر سفارشی از هنرمندان و استودیوهای ضبط، به ToneCloud® متصل شوید یا صدای دلخواه خود را روی ابر بارگذاری کنید.

BIAS AMP 2 نمایانگر انقلابی در طراحی آمپلی فایر مجازی است و ابزارهایی را فراهم می‌کند که لحن گیتار نهایی خود را با شما در هر کجا، از استودیو به صحنه برسانید و دوباره برگردید.

ENGINE DYNAMIC TONE

برای BIAS AMP 2 با هنرمندان، مهندسین و استودیوهای ضبط کار کرده‌ایم تا پاسخ لمسی بیش از حد معتبر مدارهای تقویت کننده را بهبود بخشیم. نتیجه یک تجربه بازی جدید است، با افزایش پاسخگویی به لمس و پویایی. با استفاده از لوله‌های جدید، ترانسفورماتور، کنترل صدای پویا و یک ماژول کابینت بلندگو کاملاً طراحی مجدد با قابلیت چند میکروفن، اکنون شما ابزارهایی دارید که اکتشافات تن خود را بیشتر از گذشته انجام دهید!

BIAS ملاقات با افتخار

وقتی صحبت از بلندگوها می‌شود، Celestion معتبرترین نام در تاریخ راک‌اند رول است. درایورهای آنها از آهنگ‌ها و آهنگ‌های کلاسیک بیشتر از هر سازنده دیگر استفاده شده است، و پاسخ‌های ضربه‌ای آنها مورد علاقه گیتاریست‌ها از پیت تورن و اسکات هندرسون گرفته تا جورج لینچ است. ما با Celestion همکاری کرده‌ایم که استفاده از IR را آسانتر از گذشته کند، بنابراین شما می‌توانید بارگیری پرونده‌های فردی را فراموش کنید! فقط کافی است یک کابین Celestion سفارشی را انتخاب کنید و حرکت را با هم شروع کنید. BIAS AMP 2 بقیه را انجام می‌دهد.

بسته‌های AMP طراحی مجدد

BIAS AMP 2 دو بسته تقویت کننده جدید را به پالت صوتی شما اضافه می‌کند. بلوز همه چیز در مورد آمپرهای متوسط ​​به دست آوردنی تمیز است، و باس آمپ و کابین بلندگو را فقط برای گیتارهای باس می‌آورد. همه گزینه‌های مولفه سفارشی را اضافه کنید، و به معنای واقعی کلمه هزاران آمپر سفارشی در نوک انگشتان خود دارید. هیچ چیز دیگری مثل آن نیست!

بازخوانی‌های LUSH

BIAS AMP 2 دارای 9 Reverbs داخلی - از سالن‌های عظیم تا اتاق‌های صمیمی - با کنترل کامل بر اندازه و شخصیت آنها است. بین انواع مختلف Reverb و گزینه‌های گسترده فیلتر و اشباع، BIAS AMP 2 تمام نیازهای Reverb شما را پوشش داده است.

تطبیق AMP جدید

AMP Match می‌تواند از قبل با هر آمپول مرجع میکرو مطابقت داشته باشد، اما ما آن را در BIAS AMP 2 بهتر کرده ایم: اکنون تطبیق یک لحن به آسانی با وارد کردن یک فایل صوتی است! نه تنها این، اگر خودتان با آمپرهای شماره گیری آشنایی ندارید، می‌توانید از AMP Match بخواهید که مدار را برای شما حدس بزند. بدون توجه به سطح مهارت شما، نتیجه سریعتر و بهتری خواهید گرفت، رسیدن به لحن ایده آل خود را آسان‌تر می‌کنید.


لیست تغییرات درهنگام انتشار منتشر نشده است

OS X 10.10.5 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘