دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Sharepod نسخه : 4.3.2.0 برای مک

نسخه : 4.3.2.0

Sharepod به کاربران امکان می‌دهد موسیقی و لیست‌های پخش از iPhone، iPod یا iPad را به iTunes منتقل کنند.

امکانات

کپی کردن آهنگ‌ها به رایانه. Sharepod یک برنامه انتقال موسیقی ساده مرده است. این اجازه می‌دهد تا شما را به کپی آهنگ‌ها، فیلم‌ها، پادکست‌ها و موارد دیگر از هر iPhone، iPad یا iPod به رایانه شخصی و iTunes خود.
لیست‌های پخش iTunes را به اشتراک بگذارید یا کپی کنید. اگر به دنبال به اشتراک گذاشتن یا کپی کردن لیست پخش خود که ایجاد کرده‌اید، به مکان مناسب رسیده اید، Sharepod با رابط کاربری ساده و ظریف خود، به شما امکان می‌دهد تا هر لیست پخش را از هر iPod، iPhone یا iPad در هر رایانه‌ای تنها با یک کلیک کپی کنید.
بازیابی موسیقی از iPhone، iPad و iPod. آیا می‌خواهید پس از خرابی کامپیوتر، کتابخانه موسیقی خود را بازیابی کنید؟ یک کامپیوتر جدید پیدا کردید و سعی دارید مجموعه موسیقی خود را به iTunes منتقل کنید؟ انتقال خودکار Sharepod به شما امکان می‌دهد موسیقی و لیست‌های پخش خود را تنها با یک کلیک بازیابی کنید.


بهبود برنامه
مسئله‌ای را رفع می‌کند که می‌تواند باعث سقوط Sharepod در سیستم عامل X 10.7 و 10.8 شود

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

iTunes 12 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.
نظرات کاربران
1 نظر
Kaveh Zar
2 سال قبل
salam aksar application ha ba khataye damaged movajeh mishe,khob pas bayad chikar kard?
تیم مدیریت سافت‌مک
2 سال قبل
سلام،
کاوه جان زیر دکمه دانلود هر برنامه توضیحات برای خطای Damaged هست کلیک کنید و با دقت توضیحات رو بخونید و انجام بدید مشکل رفع میشه
استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘