describe image content

دانلود نرم افزار Data Guardian نسخه : 5.0.1 برای مک

نسخه : 5.0.1

 یک برنامه پایگاه داده ایمن است. امنیت و حفظ حریم خصوصی دو مورد مهم در دنیای امروز هستند. گذاشتن گذرواژه‌ها روی یادداشتهای مهم در رایانه شما دیگر آن را قطع نخواهد کرد. Data Guardian یک برنامه دیتابیس امن با حداکثر 448 بیت رمزگذاری Blowfish است - صرف نظر از اینکه داده‌های شما چقدر حساس است. ایجاد چندین پایگاه داده در Data Guardian برای اهداف مختلفی از قبیل کتاب آدرس، بانک اطلاعاتی مشتری، لیست خرید کریسمس، ژورنال، مدیر رمز عبور یا حتی دفترچه یادداشت.

به راحتی دسته‌ها را برای ذخیره سوابق ایجاد کنید و حتی از برچسب‌ها و نمادهای رنگی دلخواه استفاده کنید! برای دیدن اطلاعات مورد نظر، گزینه‌های مشاهده را برای هر دسته تغییر دهید و حتی زمینه‌های داده سفارشی خود را اضافه کنید. با برنامه‌ای که شما را مجبور می‌کند اطلاعات خود را در قسمت‌های از پیش تعریف شده وارد کنید، گیر نکنید. داده‌های مورد نیاز خود را وارد کنید، نه آنچه مجبور شده اید.

گذشته از استفاده آسان Keychain برای تکمیل خودکار گذرواژه‌ها در وب سایت، علاوه بر استفاده آسان از Data Guardian، این ابزار همچنین ابزار و ویژگیهای مختلف دیگری را برای بهبود هر رکورد ارائه می‌دهد. شماره‌های تلفن را از طریق مودم خود با یک کلیک شماره گیری کنید، پیام‌های نامه الکترونیکی جدید ایجاد کنید، رمزهای عبور ایمن ایجاد کنید (بر اساس الگوریتم مورد نظر خود) و حتی دو بانک اطلاعاتی را همزمان کنید.

Data Guardian راه حل نهایی بانک اطلاعاتی است و نه تنها در صورت اولویت امنیت. اجازه دهید در عصر آشوب دیجیتالی، چاقوی ارتش رایانه‌ای سوئیسی شما شود.


رفع اشکالات

macOS 10.13 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘