دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Decibel نسخه : 1.3.5 برای مک

نسخه : 1.3.5

Decibel یک پخش کننده صوتی متناسب با نیازهای ویژه است.

 از کلیه فرمت‌های صوتی بدون ضرر و زیان آور از جمله FLAC، Ogg Vorbis، Musepack، WavPack، Speex، صوتی صحیح Apple Lossless، AAC، MP3، MOD، DSF، DSDIFF، WAVE و AIFF پشتیبانی می‌کند.

برای فرمت‌های بدون ضرر مانند FLAC و WAVE، و برای Ogg Vorbis و فایل‌های MP3 با برچسب خاص، Decibel از پخش بدون شک با انتقال‌های یکپارچه بین آهنگ‌ها پشتیبانی می‌کند. Decibel همچنین دارای ویژگی تنظیم تنظیم مجدد بازی برای گوش دادن راحت‌تر است.

Decibel دارای رابط کاربری عمدی حداقل است که به صورت لحظه‌ای بصری و غیر متجاوز طراحی شده است. Decibel دارای یک اکولایزر 31 باند برای تنظیم نامحدود صوتی است و کنترل دقیق صدا و دیجیتالی دستگاه را فراهم می‌کند.

برای کاربرانی که مایل به کنترل بیشتری بر روی صدای خود هستند، Decibel می‌تواند کنترل منحصر به فرد دستگاه خروجی را با استفاده از حالت hog انجام دهد. علاوه بر این، دسیبل می‌تواند به طور خودکار میزان نمونه دستگاه خروجی را با میزان آهنگ بازی تنظیم کند و از تخریب کیفیت صوتی در ارتباط با تبدیل نرخ نمونه نرم افزار جلوگیری کند.

سرانجام، دسیبل می‌تواند پرونده‌ها را به طور کامل در حافظه بارگیری و پخش کند، و از بین بردن صوتی مرتبط با دسترسی به دیسک را حذف می‌کند.

برای کاربران دارای DACهای exaSound، Decibel از پخش بومی DSD از طریق ASIO پشتیبانی می‌کند. دسیبل همچنین حاوی پشتیبانی از (DoP (DSD over PCM است.


قابلیت استفاده macOS Mojave
تبدیل DSD64 به PCM

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘