دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار iMusic نسخه : 2.0.8 برای مک

نسخه : 2.0.8

iMusic دارای یک کتابخانه موسیقی داخلی است که محبوب‌ترین هنرمندان، ژانرها و داغترین لیست‌های پخش را در بر می‌گیرد. می‌توانید برای iskysoft-imusicartists، آهنگ‌ها و لیست‌های پخش را جستجو کرده و به آنها گوش دهید. بیشتر از گوش دادن به موسیقی، این ابزار موسیقی همه در یک شما را قادر می‌سازد که هر آهنگ یا لیست پخش را که دوست دارید بصورت کاملا رایگان بارگیری کنید. آها، یک مکان خوب برای گرفتن موسیقی، درست است؟

iMusic قادر است آهنگهای دوست داشتنی را از بیش از 3000 سایت موسیقی، از جمله YouTube، Spotify، Pandora، last. fm، Vimeo، Dailymotion، Facebook، VEVO و موارد دیگر در Mac / PC خود بارگیری کند. این بدان معناست که می‌توانید MP3 را مستقیماً از یوتیوب و سایت‌های دیگر بارگیری کنید و آنها را برای لذت و مدیریت در کتابخانه iTunes ذخیره کنید.

با iMusic، شما هرگز نگران این نیستید که نتوانید آهنگ‌های قاتل را که دوست دارید بدست آورید. اگر می‌توانید آن را به صورت آنلاین بازی کنید، می‌توانید آن را دریافت کنید. علاوه بر بارگیری، یک ویژگی RECORD نیز موجود است. هر زمان که آهنگ می‌خوانید و احساس می‌کنید آن را حفظ می‌کنید، کافی است بر روی دکمه RECORD کلیک کنید تا آن را دریافت کنید. و برچسب‌های ID3: نام هنرمند، عنوان آهنگ، سال و ژانر، به صورت خودکار به آهنگ اضافه می‌شود. این ویژگی به ویژه هنگام گوش دادن به رادیوها مفید است.

iMusic به شما امکان می‌دهد موسیقی، لیست پخش، پادکست‌ها، iTunes U، نمایش‌های تلویزیونی و غیره را بین iPhone، iPad، iPod و کتابخانه iTunes به صورت رایگان انتقال دهید. محدودیت‌های دستگاه یا مجوز رایانه به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

آیا نمی‌توانید موسیقی را از کتابخانه iTunes با تلفن‌های Android همگام سازی کنید؟ یا نمی‌توانید از طریق دستگاه‌های Android نسخه پشتیبان تهیه کنید تا از کتابخانه iTunes برای مدیریت استفاده کنید؟ iMusic به شما کمک می‌کند تا زندگی سرگرمی خود را کنترل کنید. این نرم افزاری است که سرانجام با iTunes Library به طور کامل با تلفن‌های اندرویدی ارتباط برقرار کرده است: موسیقی را از iTunes Library با سامسونگ، ال جی، موتورولا، سونی، ZTE، HUAWEI، Lenovo و غیره همگام سازی کنید و تلفن‌های Android را اضافه کنید و لیست پخش از دستگاه‌های Android را به iTunes Library اضافه کنید. برای مدیریت بیشتر.

هر زمان که یک کامپیوتر جدید بخرید یا کتابخانه iTunes اصلی خود را گم کرده باشید، همیشه باید کتابخانه iTunes را به رایانه جدید منتقل کنید یا کتابخانه iTunes را با آهنگ‌هایی از iPhone، iPod، iPad، دستگاه‌های Android یا حتی هارد دیسک‌های خارجی بازیابی کنید، درست است؟ iMusic این کار را برای شما آسانتر می‌کند. کافی است دستگاه خود را با رایانه خود متصل کرده و آهنگ‌های مورد نیاز را به کتابخانه iTunes منتقل کنید. خودشه!

iMusic یک مدیر موسیقی همه در یک است، علاوه بر این که به شما اجازه می‌دهد آهنگ‌ها را بارگیری کنید، به شما کمک می‌کند کل کتابخانه iTunes را نیز رفع کنید:

آهنگ‌های مرده را در کتابخانه iTunes خود تمیز کنید.
آهنگهای نامناسب را برطرف کنید.
کاورهای مفقود شده را بطور خودکار اضافه کنید.
آهنگ‌های تکراری را حذف کنید.

جعبه ابزار iMusic تقریباً تمام ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت موسیقی را در کتابخانه iTunes، iPhone، iPad، iPod و تلفن‌های اندرویدی خود در اختیار شما قرار می‌دهد. ابزارهای موجود در این جعبه ابزار به شما امکان می‌دهند کتابخانه iTunes، پشتیبان گیری از iTunes، برچسب‌ها و کاورهای موسیقی iTunes را برطرف کنید، محافظت از موسیقی DRM را حذف کنید، موسیقی را به درایو USB منتقل کنید تا در اتومبیل لذت ببرید و حتی آهنگ‌ها و لیست‌های پخش انتخاب شده را به سی دی رایت کنید.


لیست تغییرات درهنگام انتشار منتشر نشده است

OS X 10.6 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘