دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار future.dj pro نسخه : 1.7.1 برای مک

نسخه : 1.7.1

 FutureDecks DJ Pro  محصول پرچمدار ما است که با جدیدترین ویژگی‌های حرفه‌ای و مملو از دی جی‌های حرفه‌ای و مشتاق بسته بندی شده است. Future. dj Pro به راحتی می‌تواند توسط همه نوع دی جی‌ها استفاده شود، از دی جی‌های اتاق خواب (از ایجاد مشبک و میکس‌های مخصوص به خانه خود لذت ببرید)، DJهای تلفن همراه و دی جی‌های کلوپ زنده که در کلوپ‌ها و سایر شرایط عملکرد زنده اجرا می‌کنند. به لطف تعداد قابل توجهی از ویژگیهای پیشرفته و انعطاف پذیر، چیزی شما را محدود نمی‌کند.

امکانات

همه چیزها (صوتی، ویدئویی، کارائوکه) آهنگ Mashup را مخلوط کنید، فیلم‌ها را مخلوط کنید و انتقال آهنگ را با بیشترین سهولت با استفاده از این DJ کلاسیک DJ (دو طبقه و میکسر) انجام دهید. با تشکر از طراحی بصری و ویژگی‌های قدرتمند، شما می‌توانید به هر سطح پیچیدگی اختلاط برسید. همچنین با فعال کردن عملکرد قدرتمند Automix می‌توانید در کل یک مهمانی بنشینید و Automix تمام یک مهمانی باشید.
آهنگ‌ها، ضربانهای کاملاً همزمان در همگام سازی، تشخیص خودکار BPM را بسیار دقیق می‌یابید که به شما امکان می‌دهد فوراً همگام سازی کنید. عملکرد همگام سازی هوشمند تضمین می‌کند که هنگام فشردن دکمه همگام سازی، با هماهنگی کامل با دیگری خواهد بود.
تجسم ضربان نمایشگرهای گرافیکی شکل موج به شما امکان نظارت واقعی سیگنال صوتی، اطلاعات در مورد سیگنال صوتی و ضربان را می‌دهد.

هر عرشه دارای 3 شکل موج است: یک شکل موج کامل آهنگ و دو شکل موج بزرگنمایی. شکل موج عمودی به شما امکان می‌دهد ضربات را با سهولت بصری مرتب کنید.
آهنگ‌های خود را با سهولت پیدا کنید (شامل ادغام کتابخانه iTunes) یک مرورگر، یک لیست فعلی و یک لیست جانبی برای یافتن، سازماندهی، پیش نمایش و پخش آهنگ‌های شما وجود دارد. بلافاصله می‌توانید آهنگ‌ها را جستجو کنید و یا آنها را با فرمت فیلتر کنید (خواه صدا، فیلم یا کارائوکه). نشانگرهای رنگی امکان ردیابی آهنگهای مورد علاقه خود را آسان‌تر می‌کنند، زیرا می‌توانید رنگ‌های مختلفی را به هر آهنگ اختصاص دهید.
با ایجاد نقاط In و Out، می‌توانید حلقه‌های یکپارچه را فوراً تنظیم کنید. شما می‌توانید حلقه را حرکت داده یا آن را کوتاه‌تر یا طولانی‌تر در پرواز کنید. همچنین می‌توانید یک حلقه را به یکی از 8 شکاف نمونه بفرستید. می‌توانید نقاط نشانه فوری (که مانند بوک مارها در آهنگ عمل می‌کنند) را تنظیم و به یاد بیاورید و آنها را روی شکل موج مشاهده کنید.
خراش معکوس ترمز. (با فیلم‌ها نیز کار می‌کند) شما می‌توانید با استفاده از نمایشگرهای شکل موج، و همچنین چرخ‌های مجازی چرخان، با استفاده از کنترلرهای MIDI یا حتی تورنت‌های واقعی (با استفاده از پیشرفته پیشرفته تایپد-وینیل) جلوه‌های تورنت واقعی ایجاد کنید. می‌توانید جلوه‌هایی مانند اثر چرخش دیسک، خراش، معکوس، بازی، ترمز، لال، نقاط دقیق و حتی اثر «چرخش معکوس و بازی» را بدست آورید.
میکسر قدرتمند (شامل جلوه ها) شما می‌توانید افزایش (تقویت)، اکولایزر (3 باند) را تنظیم کنید، اعمال و ترکیب جلوه‌های مختلف (10 اثر شامل)، تغییر کلید موسیقی و غیره را تنظیم کنید.
خروجی هدفون و پیش گوش دادن جداگانه می‌توانید مسیریابی صوتی پیشرفته را با استفاده از 8 ورودی و خروجی پیکربندی کنید. می‌توانید از میکروفون یا تورنتابلها و دستگاه پخش سی دی استفاده کنید.
خروجی فیلم تمام صفحه به مانیتورهای خارجی، پروژکتورها، تلویزیون چندین جلوه و انتقال ویدیو وجود دارد که می‌توانید در هر عرشه اعمال کنید.
به طور همزمان به 8 کنترل کننده MIDI وصل شوید بیش از 75 کنترل کننده صفر تنظیم وجود دارد که از Akai، Akiyama، American Audio، Beamz، Behringer، Beyond Music، Denon، Faderfox، Gemini، Hercules، M-Audio، Novation، Numark، PCDJ پشتیبانی می‌شوند. پایونیر، رولوپ، استنتون، وستاکس، زومو و غیره.
نمونه گیری‌های قدرتمند 8 بازیکن پخش کننده نمونه که می‌توانید برای بازی حلقه‌ها یا زنگ‌ها استفاده کنید. می‌توانید قبل از گوش دادن، انتخاب حلقه یا همگام سازی آنها، اعمال فیلترها، تغییر سرعت
ترکیب‌های ضرب و شتم و مطابقت با کلید برای ترکیب‌های کاملاً موزون موسیقی، می‌توانید قفل کنید (کلید سرعت) یا کلید مورد نظر خود را تغییر دهید تا نه تنها به عملکردهای ضرب و شتم، بلکه همچنین با کلید مطابقت دهید. این برنامه حتی کلید یک آهنگ / ویدئو را به طور قابل توجهی ساده می‌کند تا مخلوط هارمونیک را ساده کند.
میکس‌های خود را ضبط یا پخش کنید
بسیاری از ویژگی‌های دیگر گنجانده شده است


پشتیبانی می‌کند: Pioneer DDJ-SX3
سازگاری بهتر با macOS Mojave (شامل حالت تاریک)
اصلاحات کوچک

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘