دانلود برنامه مک

دانلود برنامه BBEdit نسخه : 13.0 برای مک

نسخه : 13.0

BBEdit ویرایشگر حرفه‌ای HTML و متن برای Mac است.  این محصول برنده جایزه ویژه در پاسخ به نیاز نویسندگان وب و توسعه دهندگان نرم افزاراست، این نرم افزار مجموعه‌ای از ویژگی‌های ویرایش، جستجو و دستکاری متن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

BBEdit کارایی متن‌های شمارا افزایش می‌دهد.

همچنین دارای رابط کاربری هوشمند و پیشرفته، دسترسی به بهترین الگوها، جستجو و جایگزین کردن چندین فایل، استفاده از رنگ‌های ترکیبی و عملکردی سریع می‌باشد.

پشتیبانی از کدهای  FTP و SFTP به صورت باز کردن و ذخیره فایل‌ها با فرمت AppleScript، Perl و OS X Unix scripting 

پشتیبانی ازفرهنگ لغت و مجموعه‌ای کامل از ابزار‌های HTML 


پنجره «الگوی زمین بازی» رابط تعاملی برای آزمایش رفتار الگوهای Grep (عبارات منظم) فراهم می‌کند. این امر باعث می‌شود روند ایجاد الگوهای پیچیده بسیار کمتر از یک آزمایش و خطا باشد، زیرا می‌توانید قبل از ارتکاب اقدامات غیرقابل برگشت، دقیقاً چه چیزی مطابقت داشته باشد، ببینید.
شرح کاملی از زمین بازی الگوی در Pattern Playground Notes است.
ورق تقلب Grep اضافه شده است. این به عنوان یک دکمه منو در پنجره‌های Find، Multi-File Search و Pattern Playground ظاهر می‌شود. و همچنین در جعبه گفتگو «حاوی خطوط پردازش»، «تکثیر پردازش» و «مرتب سازی خطوط». این دکمه منویی را نشان می‌دهد که برخی اصطلاحات الگوی Grep و توضیحات مختصر را ارائه می‌دهد. انتخاب یکی آن را به معنای واقعی کلمه در الگوی وارد کرده و آن را انتخاب می‌کند (با جایگزین کردن هر چیزی که انتخاب شده است). در پنجره‌های Find و Multi-File Search، انتخاب یک مورد از صفحه تقلب نیز گزینه «Grep» را روشن می‌کند.
BBEdit به شما امکان می‌دهد در اسنادی که «متن بسته نرم» روشن است، مستطیل شکل انتخاب کنید. توجه داشته باشید که انتخاب‌های مستطیلی در متن واقعی انجام می‌شود، نه در تصویر بصری. بنابراین اگر انتخاب مستطیل از یک خط بسته شده عبور کند، قسمت بسته بندی شده خط برجسته نمی‌شود.
هنگام ویرایش رشته جستجو در پنجره Find، هر نوع مطابقت برای آن در پنجره سند «هدف» (معمولاً بلافاصله پشت پنجره) برجسته می‌شود. (این کار برای الگوهای Grep نیز کار می‌کند، تا زمانی که این الگو معتبر باشد.) این امکان پیش نمایش اولیه اثرات یک Find All یا Replace All را فراهم می‌کند.
دو فرمان جدید در زیرمنو «Select» از منوی ویرایش وجود دارد:
مطابق برجسته: مسابقات را با استفاده از ویژگی «نمایش نمونه متن انتخاب شده» پیدا می‌کند.
نتایج جستجوی زنده: مسابقات را پیدا می‌کند که هنگام جستجو با استفاده از ویژگی جستجوی زنده یافت می‌شود. (توجه داشته باشید که این تنها در حالی امکان پذیر است که تمرکز صفحه کلید در کادر جستجوی زنده باشد.)
«یافتن و انتخاب همه» را در فهرست جستجو آنچه انجام می‌دهد، انجام می‌دهد: بر اساس رشته جستجو و گزینه‌های فعلی، همه مسابقات را برای رشته انتخاب می‌کند (یا الگوی، اگر grep روشن باشد). این همچنین ممکن است از داخل پنجره Find استفاده شود.
تنظیمات «ظاهر» تغییر یافته است: تنظیمات قدیمی «ظاهر برنامه مطابقت با طرح رنگ ویرایشگر انتخاب شده» از بین رفته است. همه سردرگمی و عجیب مربوط به طرح‌های رنگی و Dark Mode از بین رفته است. در جای خود یک تنظیم بسیار ساده‌تر است: «ظاهر برنامه». هر تنظیم مربوطه آنچه را که روی قلع می‌گوید انجام می‌دهد:
«استفاده از ظاهر سیستم»: تنظیمات را در تنظیمات برگزیده سیستم «عمومی» دنبال کنید. اگر شما از MacOS Catalina در حال استفاده از «Automatic» هستید، برنامه بر این اساس تغییر خواهد کرد.
«Light»: از ظاهر Light استفاده می‌کند، حتی اگر تنظیمات عمومی سیستم روی Dark تنظیم شود (یا سیستم به طور خودکار روی حالت تاریک تنظیم شده است).
«Dark»: حتی اگر تنظیمات برگزیده سیستم روی Light (یا سیستم به طور خودکار در حالت نور تنظیم شده باشد) از ظاهر Dark استفاده می‌کند.

macOS 10.12.6 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
امیدوارم در یاد مردم به عنوان یک مرد خوب و شایسته بمانم، در این صورت موفق شده ام.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘