دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Aurora HDR نسخه : 2019 1.0.0 برای مک

نسخه : 2019 1.0.0

Aurora HDR 2019 یکی از پیشرفته‌ترین و شگفت انگیزترین برنامه‌های HDR در جهان است که با همکاری Macphun و Trey Ratcliff معروف‌ترین عکاس HDR در جهان ساخته شده است. شما می‌توانید از ابزار، قدرت، انعطاف پذیری و آزادی خلاقانه برای تهیه عکس‌های شگفت انگیز HDR در عرض چند دقیقه و بدون Adobe Photoshop، Lightroom یا هر نرم افزار دیگری استفاده کنید.

امکانات

 HDR. Aurora HDR ترکیبی از نقشه برداری اختصاصی تصویر ماکفون، رابط کاربری سرگرم کننده و دید عکاسی عالی Trey است. شما برای ایجاد عکسهای HDR با استایل از کاملاً واقع بینانه تا شدید، نتایج سریع و قدرتمند کسب می‌کنید.
مجموعه کامل ابزارهای HDR. Aurora HDR دارای یک گردش کار با کاربرد همه کاره است که از هر سبک HDR پشتیبانی می‌کند. این عکس‌های زیبا را با هم ترازی خودکار و فن آوری اتوماتیک جدا سازی، بیش از 60 ابزار ویرایش قدرتمند و نمرات ایستگاه از پیش تنظیم که توسط Trey Ratcliff و تیم Macphun ساخته شده است، ساده می‌کند. ایستگاه‌های از پیش تعیین شده Aurora HDR برای سبک‌های مختلف عکاسی آن را به شما می‌دهد. حتی ایستگاه از پیش تنظیم خود را ایجاد کنید و آنها را با سایر هنرمندان به اشتراک بگذارید.
ابزارهای ویرایش بی‌نظیر. از بافت‌های سفارشی، لایه‌ها، برس‌ها، درخشندگی تصویر، کنترل ساختار و جزئیات، ویگت و رنگ‌های واضح و موارد دیگر استفاده کنید. Aurora HDR شامل بهترین تنظیم در کلاس، اسپلیت تونینگ، فیلتر رنگی و حتی ابزارهای چگالی خنثی فارغ التحصیل برای کمک به شما در دستیابی به نتایج خارق العاده است، به راحتی!  هیچ نرم افزار دیگری مانند Aurora HDR وجود ندارد.


لیست تغییرات درهنگام انتشار منتشر نشده است

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘