دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Live Desktop نسخه : 8.0 برای مک

نسخه : 8.0

Live Desktop یک برنامه عالی است که به کمک آن دسک تاپ شما با تم‌های زنده و انیمیشن بسیار با کیفیت عالی  زنده شود.

دسک تاپ خود را به زندگی بیاورید! Live Desktop باعث می‌شود دسک تاپ Mac با تم‌های شگفت انگیز زنده شود. از کاغذ دیواری‌های خسته کننده خداحافظی کنید و طرز تهیه دسک تاپ را برای مک تجربه کنید.

پشتیبانی لمسی برای MacBook Pro 

تم‌های زنده را با یک لمس ساده بکشید یا انگشت خود را در نوار لمسی بسیار جذاب ارائه شده در MacBook Pro جدید تغییر دهید.

تم‌های زنده عالی 

یک پرچم موج دار، یک دیوار آب بکر، آبشارهای رودخانه، ساحل شنی، شیرهای خروشان و حتی قطرات باران را روی صفحه خود تجربه کنید. همه تم‌ها زنده، انیمیشن و با بالاترین کیفیت هستند.
تجربه پخش زنده صوتی - بیشتر تم‌های زنده دارای صدا در آنها هستند. فقط کافی است بر روی یک دکمه کلیک کنید تا صدا را در قالب‌های زنده فعال یا غیرفعال کنید. اکنون می‌توانید به موج‌های موج زدن رودخانه‌ها، آهنگ پرندگان یا قطرات باران گوش دهید.

همدم عالی برای سازندگان

دسک تاپ زنده یک همراه عالی برای متخصصان خلاق است که آرزوی محیطی کاملاً متفاوت را برای تشویق جریان افکار، ایده‌ها، هنر یا کلمات دارند. دسک تاپ لایو با یک کلیک شما را به یک محیط متفاوت می‌برد.

Beautitul App for Control Theme

Live Desktop یک رابط زیبا را برای مشاهده همه تم‌های زنده و همچنین گزینه بارگیری سایر تم‌های جدید که به صورت محلی در دسترس نیست فراهم می‌کند.

یکپارچه کردن مضامین جدید بدون درز 

علاوه بر مضامین موجود، به عنوان ایجاد شده، تم‌های جدید بطور مداوم اضافه می‌شوند. مضامین جدید بطور خودکار در برنامه منعکس می‌شوند و نیازی به بروزرسانی برنامه نیست.

No Battery and Performance Impact 

Live Desktop بسیار دقیق و با دقت طراحی شده است تا بتوانید از روی پاورقی بسیار کم استفاده کنید و بر روی باتری، CPU یا عملکرد سیستم شما تأثیر نمی‌گذارد.

راه اندازی در شروع کار

می‌توانید Live Desktop را برای شروع پیکربندی کنید تا هر بار که سیستم شروع به کار کند، برنامه به طور خودکار راه اندازی شود و در نوار منو آماده باشد.

Instant Reach

در صورت فعال کردن شروع به کار، در نوار منو همیشه موجود است و می‌توانید با یک کلیک یا با پیکربندی کلید فوری فعال شوید.


پشتیبانی از تم تاریک
رابط کاربری جدید به روز شده است
ویدیوی شخصی خود را یا زمینه‌های زنده برای پس زمینه دسک تاپ خود بارگذاری کنید
 تم‌های زنده بهینه شده است
رفع اشکالات جزئی

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘