دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Farrago نسخه : 1.2.7 برای مک

نسخه : 1.2.7

Farrago بهترین راه برای پخش سریع bit های صوتی، جلوه‌های صوتی و کلیپ‌های موسیقی را در مک شما فراهم می‌کند. پادکست ها می‌توانند از Farrago برای همراهی موسیقی و جلوه‌های صوتی در جلسات ضبط استفاده کنند، در حالی که تکنیک‌های تئاتر می‌توانند صدا را برای نمایش‌های زنده اجرا کنند. فارغ از دسترسی سریع به یک کتابخانه بزرگ برای تلفن‌های موبایل یا لیست مشخص از صدا، Farrago آماده کمک است!

رابط کاربری قدرتمند

شبکه کاشی Farrago به شما امکان می‌دهد صدای خود را دقیقاً مطابق میل خود تنظیم کنید. صداهای خود را در نوک انگشتان خود قرار داده و به روشی که می‌خواهید کار کنید.

سفارشی سازی با Sets

از Sets استفاده کنید تا تنظیمات هر صدا را متناسب با نیازهای شما تنظیم کند. نام و رنگ کاشی را تنظیم کنید، نقاط داخل / خارج را تغییر دهید، تنظیمات محو را تغییر دهید و موارد دیگر.

سازماندهی با مجموعه

گروه‌های متمایز از صوتی را بر اساس خلق و خوی، نمایش یا هر معیار دیگری که دوست دارید ایجاد کنید. استفاده از مجموعه‌ها باعث می‌شود تا مدیریت صوتی نسیم شود.

Sound Sets

مجموعه پیش فرض صدا Farrago مفید است، اما می‌توانید مجموعه‌های مورد نظر خود را بر اساس نمایش، خلق و خوی یا هر چیز دیگری که دوست دارید ایجاد کنید.

رابط اندیشه ای

طرح مبتنی بر کاشی Farrago روشی را برای درک صوتی خود از طریق صفحه کلید یا ماوس به راحتی درک کرده است.

دسترسی جهانی از طریق کلیدهای میانبر

با قابلیت تعویض کلید کاربر Farrago، می‌توانید برنامه را به جلو بکشید، سپس از میانبرهای درون برنامه استفاده کنید تا فوراً صدای دلخواه خود را برانگیزید.


اکنون سازگاری کامل با MacOS 10.1 )Catalina) را شامل می‌شود.

Farrago اکنون به MacOS 10.12 (سیرا) یا بالاتر نیاز دارد. اگر هنوز در تاریخ 10.11 (یا پایین تر) هستید، حتماً صفحه ما را ببینید.

ویژگی جدیدی به Farrago اضافه شده است، که شامل یک «تور سریع» جدید برای ارائه یک مرور کلی در مورد برنامه، و همچنین یادداشت‌های به روز رسانی در اولین راه اندازی نسخه جدید است.

macOS 10.12 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘