دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Quiver نسخه : 3.2.7 برای مک

نسخه : 3.2.7

Quiver نوت بوکی است که برای برنامه نویسان ساخته شده است. این امکان را به شما می‌دهد تا متن، کد، Markdown و LaTeX را به راحتی در یک یادداشت مخلوط کنید، ویرایش کد Quiverwith با یک ویرایشگر کد عالی، پیش نمایش زنده Markdown و LaTeX را انجام دهید و هرگونه یادداشت را فوراً از طریق جستجوی متن کامل بیابید.

متن، کد، Markdown و LaTeX را مخلوط کنید

یک یادداشت در کوئور از سلول‌ها تشکیل شده است - قطعه متن، کد، Markdown، LaTeX (از طریق MathJax) یا نمودارها (نمودار توالی، نمودار جریان). شما می‌توانید انواع سلول‌های مختلف را در یک یادداشت آزادانه مخلوط کنید. همچنین می‌توانید زبان‌های مختلفی را برای سلول‌های کد مختلف تنظیم کنید.

ویرایشگر کد بسیار جذاب

نوت بوک برنامه نویس باید ویرایش کد را بی‌دردسر کند. Quiver بسته ویرایشگر کد ACE بسیار جذاب را در سلول‌های کد، با پشتیبانی از برجسته نحو برای بیش از 120 زبان، بیش از 20 موضوع، حالت اتوماتیک و فرسوده و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

پشتیبانی از Markdown

Quiver به شما امکان می‌دهد در Markdown با قالب بندی درون خطی و گزینه‌های سفارشی CSS بنویسید. یک پنجره پیش نمایش زنده همانطور که تایپ می‌کنید، Markdown را ارائه می‌دهد.

پشتیبانی LaTeX

Quiver از MathJax برای تنظیم معادلات ریاضی نوشته شده در LaTeX استفاده می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید که MathJax یک محیط کامل LaTeX را ارائه نمی‌دهد. فقط ماکروهای حالت ریاضی پشتیبانی می‌شوند.

تصاویر، فایل‌ها و پیوندها

تصویری را در سلول متن بکشید و به صورت محلی با یادداشت ذخیره می‌شود. یک پرونده را در یک سلول متنی بکشید و به یک لینک فایل قابل کلیک تبدیل می‌شود. URLها در سلول‌های متنی بطور خودکار شناسایی می‌شوند.

جستجوی متن کامل فوری

یادداشت‌ها فقط درصورتی مفید هستند که بتوانید به سرعت آنها را پیدا کنید. جستجوی کامل متن کویور مبتنی بر کیت جستجو است، همان فناوری که برای تأثیرگذاری Spotlight در Mac شما استفاده می‌شود. اینگونه است که کوئور می‌تواند هزاران یادداشت را در یک چشم بر هم جستجو کند.

مضامین زیبا، کاملاً قابل تنظیم

Quiver همراه با چندین موضوع UI با طراحی زیبا و کاملاً قابل تنظیم است.

پیش نمایش زنده

لرز از پیش نمایش زنده سلولهای Markdown و LaTeX پشتیبانی می‌کند.  

نحوه ارائه

Quiver یک حالت ارائه تمام صفحه برای یادداشت‌های شما فراهم می‌کند. این بسیار مناسب برای استفاده در کلاس، جلسات تیم، سخنرانی‌ها و همچنین مرور یادداشت‌ها به تنهایی است.

برچسب ها

کویر پشتیبانی از برچسب زدن دارد. می‌توانید چندین برچسب را به یک یادداشت اختصاص دهید یا یک برچسب را همزمان به چندین نت اختصاص دهید. همراه با نوت بوک و یادداشت‌های مرتبط، راه‌های مختلفی برای سازماندهی یادداشت‌های خود دارید.  

ذخیره خودکار

Quiver به طور خودکار تمام تغییرات خود را در هنگام کار ذخیره می‌کند، بنابراین هرگز نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن تغییرات نخواهید داشت.

قالب داده ساده JSON

Quiver تمام داده‌های شما را در پرونده‌های JSON ساده ذخیره می‌کند. این پرونده‌های داده در دستگاه محلی شما ساکن هستند. به راحتی می‌توانید یادداشت‌های خود را در قالب‌های مختلف مانند HTML و PDF صادر کنید.

همگام سازی ابر

Quiver به شما امکان می‌دهد تا تمام یادداشت‌های خود را از طریق چندین Dropbox، iCloud Drive، Google Drive یا سایر سرویس‌های ابری مبتنی بر پرونده، در چندین رایانه همگام سازی کنید.

همکاری تیمی

همکاری در Quiver آسان است. شما می‌توانید یک نوت بوک اشتراکی ایجاد کنید تا همه افراد در تیم شما بتوانند یادداشت‌ها را در دفترچه مشاهده یا ویرایش کنند. این یک روش عالی برای ایجاد یک پایگاه دانش مشترک برای تیم است.

کنترل نسخه

از آنجا که Quiver تمام داده‌ها را در پرونده‌های JSON ساده ذخیره می‌کند، به راحتی می‌توان کل کتابخانه (یا یک نوت بوک خاص) را تحت کنترل نسخه قرار داد. این روش دیگری برای همکاری با تیم شما است.

تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی

Quiver به شما امکان می‌دهد تا با یک کلیک از کل کتابخانه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. بازیابی کتابخانه از یک نسخه پشتیبان نیز به همین آسانی است.

ادغام

Quiver شما را قفل نمی‌کند. داده‌ها را با فرمت ساده JSON مستند ذخیره می‌کند. بنابراین نوشتن اسکریپت‌ها برای ادغام یادداشت‌های کویور با ابزارهای دیگر استفاده شده آسان است. اسکریپت‌های معمول در سایت اسناد Quiver ارائه شده است.

آموزش‌ها و مستندات

کویر همراه با آموزش‌های درون برنامه‌ای و ویکی آنلاین جامع است. هر کس می‌تواند به ویکی کمک کند و آن را بهتر کند.


رفع مشکل با همگام سازی پیمایش

مشکل با وارد کننده Evernote

اضافه شدن تعداد یادداشتهای اخیر را به 50 عدد رساند

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘