دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار ArchiCAD نسخه : 23 Build 3003 برای مک

نسخه : 23 Build 3003

ArchiCAD یک برنامه CAD متقاطع کاملاً زیبا و کاملاً برجسته است که محیطی طراحی بدون انحراف ایجاد کرده است تا معماران را قادر سازد تا روی پروژه‌های خود کار کنند، بدون هیچ گونه حواس پرتی و تمام ابزارهای لازم برای تولید محصول نهایی با کیفیت بالا به شما کمک می‌کند خلاقیت خود را به طرح‌های چشمگیر ترجمه کنید.

با تشکر از رویکرد مدل سازی اطلاعات ساختمان ArchiCAD، می‌توانید بر روی کار خود متمرکز شوید، ایده‌های جدید را کشف کنید و به ArchiCAD اجازه دهید همه جزئیات را ضبط کند و اسناد خود را همگام سازی کند.

علاوه بر این، با محیط همکاری BIM در زمان واقعی ArchiCAD، می‌توانید از روند کاری هوشمند و مبتنی بر مدل که می‌توانید با اعضای تیم خود به اشتراک بگذارید، استفاده کنید تا کارایی خود را در روند طراحی افزایش دهید.

به راحتی با سایر معماران همکاری کنید و از تبادل اطلاعات معتبر بین کاربران لذت ببرید

علاوه بر این، ArchiCAD به شما کمک می‌کند تا در ایجاد آیتم‌های پیچیده و طرح‌های خلاقانه، که از زوایای مختلف قابل مشاهده هستند، آزادانه مدل سازی و شکل دهید. همچنین می‌توانید آزادی خلاقیت ارائه شده را با بهره وری از مدل قدرتمند اطلاعات ساختمان ساختمان ترکیب کنید.

ArchiCAD همچنین با لیست کاملی از ابزارهایی که می‌توانید در کل پروژه خود استفاده کنید در حالی که قابلیت‌های مدل سازی مستقیم در محیط بومی BIM به همراه گردش کار BIM پایان تا پایان بر اساس اتصالات Priority based (اتصالات بر اساس اولویت ها)، به همراه ابزار MORPH و ساختمان هوشمند وجود دارد. متریال ArchiCAD را برای معماران تازه کار و با تجربه ضروری می‌کند.

علاوه بر این، ArchiCAD قادر است به طور خودکار اسناد و تصاویر مورد نیاز را برای مدل اطلاعات ساختمان سه بعدی شما ایجاد کند در حالی که اتصالات مبتنی بر اولویت و مصالح ساختمانی هوشمند نمایش دقیق گرافیکی عناصر و مواد مورد استفاده در پروژه را ارائه می‌دهند.

بگذارید ArchiCAD کار سختی را برای شما انجام دهد و بدون زحمت مدلهای اطلاعات سه بعدی ساختمان را بصورت لحظه‌ای ایجاد کنید

ArchiCAD همچنین به گونه‌ای طراحی شده است که تنظیمات نمای بی‌شماری، دست زدن به طراحی منحصر به فرد و قابلیت‌های انتشار پیشرفته را دارد که می‌تواند برای سهولت در ترسیم مجموعه‌های ترسیم خود استفاده کند.

در عین حال، زبان توضیحات هندسی ArchiCAD تمام اطلاعات مورد نیاز برای توصیف وفادار عناصر ساختاری را به عنوان نمادهای 2D CAD، مدل‌های سه بعدی و مشخصات متن که می‌تواند در نقشه‌ها، ارائه‌ها و محاسبات کمیت مورد استفاده قرار گیرد، فراهم می‌کند.

در کل، اگر شما یک معمار هستید که به یک راه حل طراحی قدرتمند و جامع به کمک رایانه نیاز دارید، ArchiCAD ممکن است ابزاری باشد که به دنبال آن بودید تا ببیند که می‌تواند تمام جعبه‌های مناسب را در مسابقه الزامات راه حل CAD تیک بزند.


لیست تغییرات دردسترس نمی باشد

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.
نظرات کاربران
1 نظر
مسعود عمرانی
4 سال قبل
aya crack shode ast..? salam va khaste nabashid
تیم مدیریت سافت‌مک
4 سال قبل
سلام بله کرک شده هست
استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘