دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار MacX Video Converter Pro نسخه : 6.4.4 برای مک

نسخه : 6.4.4

MacX Video Converter Pro یک ابزار جامع همه در یک است که به عنوان مبدل فیلم HD، ویرایشگر ویدیو، ضبط صفحه و سازنده نمایش پرده‌ای عمل می‌کند. این امکان را برای شما فراهم می‌کند که فیلم‌های 4K HD / SD را به MP4، AVI، MPEG، FLV، MOV، WMV، MKV، MP3 و غیره تبدیل کنید تا بتوانید در QuickTime، iPhone، iPad یا Android بی‌عیب و نقص و برای ویرایش با iMovie و Final Cut را پخش کنید. حرفه ای. این مبدل فیلمبرداری با کاربرد آسان، کنترل کاملی را در کلیه فیلم‌های ضبط شده با دوربین فیلمبرداری HD یا بارگیری از اینترنت با سرعت 83x و با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می‌دهد.

ویژگی‌های اصلی

مبدل ویدیویی فوق العاده سریع: ساخته شده در کدک‌های صوتی / تصویری 370، MacX Video Converter Pro

قادر است هر فیلم را به فرمت‌های ویدیویی / صوتی محبوب مانند M2TS به MP4، MKV به AVI، MKV به MP4، WMV به MOV تبدیل کند. AVI به iMovie، FLV به AVI، MP4 به MP3، و. .

پروفایل‌های از پیش تعیین شده 350+ به شما امکان می‌دهد ویدیو را به iPhone 6/6 Plus، iPad Air 2 / Mini 3، iPod، Apple TV 3، iTunes، QuickTime، Galaxy S5 تبدیل کنید mini / Note 4، Surface Pro3، Xperia Z3، PS4 و غیره برای پخش
ویرایش، اصلاح و ضبط ویدیو: علاوه بر قابلیت تبدیل و بارگیری ویدیو، MacX Video Converter Pro همچنین قابلیت ویرایش ویدیو (برش / اصلاح / ادغام ویدئو، اضافه کردن زیرنویس‌های خارجی و علامت تصویری)، تنظیم پارامترهای ویدیویی، ضبط فعالیت صفحه نمایش و غیره را دارد. .
سرعت تبدیل No. 1 و کیفیت بالای فیلمبرداری: این مبدل ویدیوی Mac دارای رابط کاربری آسان جهت پیمایش است و سریعترین سرعت تبدیل و از دست دادن کیفیت صفر را با کمک فناوری هایپر رشته‌ای و موتور با کیفیت بالا به ارمغان می‌آورد.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.6 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘