دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار MacClean نسخه : 3.6.0 برای مک

نسخه : 3.6.0

MacClean، یک ابزار کارآمد و در عین حال قابل اعتماد و با قابلیت Mac، می‌تواند دور جدیدی از تمیز کردن بهار را در Mac خود با ویژگی‌های پاکسازی، بهینه سازی، مراقبت از حریم خصوصی و محافظت از امنیت آغاز کند. با اسکن عمیق تهدیدات مخرب در مک خود، بیشتر به امنیت Mac شما اهمیت می‌دهد تا بتوانید از یک محیط کاری تمیزتر و ایمن‌تر لذت ببرید.

امکانات

فضای Mac را تمیز کنید و فضای خود را آزاد کنید - MacClean تمام مقادیر ایمن برای از بین بردن هرزنامه‌های ایجاد شده در سیستم شما، مانند حافظه‌های پنهان، پرونده‌های ورود به سیستم، باقیمانده برنامه، پرونده‌های سرقتی، برنامه‌های توسعه و غیره را اسکن می‌کند. برای کمک به شما در انجام تمیز کردن با پرونده‌های قدیمی و بزرگ، کپی‌های بی‌فایده، فایل‌های زبان بلا استفاده، پشتیبان گیری iTunes بی‌مورد و غیره
مک خود را در بهترین عملکرد نگه دارید - با مجموعه‌ای از ابزارهای بهینه سازی و نگهداری مک، MacClean 3 گیگابایت از نسخه‌های تصویر استفاده نشده را در عکس‌ها، افزونه‌های اضافی دودویی و پسوندهای پس زمینه استفاده نشده حذف می‌کند.
از تمام حریم خصوصی خود در برابر چشمان کنیز محافظت کنید - MacClean ردپای شما را پاک کرده و کوکی‌ها، انبارها، جلسات، تاریخچه، گذرواژه‌های ذخیره شده و سایر داده‌های وب سایت را از Safari، Chrome، Firefox و Opera پاک می‌کند. همچنین iMessages و تاریخ FaceTime حذف شده شما را حذف می‌کند تا امنیت را برای شما فراهم کند.
از مک خود در برابر حمله محافظت کنید - به نظر می‌رسد که شما را در برابر تهدیدات امنیتی مانند کوکی‌های مخرب، نرم افزارهای مخرب، جاسوس افزارها، کرم‌ها، ترسناک‌ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و غیره محافظت کامل می‌کند و با MacClean 3 همیشه در برابر خطرات احتمالی ایمن خواهید بود.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘