دانلود نرم افزار مک

دانلود نرم افزار Colibri نسخه : 1.9.1 برای مک

نسخه : 1.9.1

Colibri یک پخش کننده صوتی بومی MacOS است که از ابتدا و در بالای فناوری برنده جایزه BASS technology شده است.

Colibri از پخش صحیح و روشن از همه فرمت‌های صوتی بدون ضرر و بدون ضرر پشتیبانی می‌کند، تنها از یک مقدار کمی از توان محاسباتی استفاده می‌کند و یک تجربه کاربری تمیز و بصری را ارائه می‌دهد.

باتری خود را صرفه جویی می‌کند - Colibri در هنگام پخش موسیقی از مقدار محاسبه شده‌ای به میزان قابل توجهی از قدرت محاسباتی استفاده می‌کند. این نرم افزار با استفاده از مدرن‌ترین زبان برنامه نویسی سوئیفت 3 ساخته شده است، موتور صوتی BASS به عنوان کد دستگاه در حالی که رابط با استفاده از اجزای داخلی توسط اپل ساخته شده است. این کار به منظور دستیابی به یک ردپای ریز و در حد امکان برای macOS در حد امکان انسانی بومی انجام شد.

صدا خود را پخش می‌کند - Colibri قادر است بیشترین طیف وسیعی از فرمت‌های فایل را از نظر صدای بی‌فایده پخش کند: FLAC، ALAC، WAV، AIFF، APE، TTA و WavPack - به همراه این قالب‌های محبوب محبوب: Ogg Vorbis، MP1 / MP2 / MP3 و AAC / M4A. پشتیبانی فرمت اضافی ممکن است در صورت درخواست در نظر گرفته شود.

ورق‌های CUE را کنترل می‌کند - Colibri می‌خواند، پردازش می‌کند - و تا حدودی - ورق‌های نشانه را ضد عفونی می‌کند. محتوای نادرست و مختل شده در حین بارگیری مجدداً مورد پردازش قرار می‌گیرد و باید فایلهای صوتی نوشته شده در برگه از بین برود و سپس Colibri چندین حدس و فرضیه را درباره نام / پسوند احتمالی پرونده ایجاد کند. اگر این برگه حاوی اطلاعات مربوط به هنرمند، عنوان آهنگ یا آلبوم نباشد، Colibri سعی می‌کند تا اطلاعات آهنگ را از سرصفحه صوتی استخراج کند.

پشتیبانی از پخش بدون شکاف - Colibri به طور گسترده‌ای از زمین طراحی شده تا یک تجربه گوش دادن واقعی بدون شک - با یا بدون استفاده از یک صفحه نشانه ارائه دهد.

جایی را که کنار گذاشته‌اید انتخاب می‌کند - Colibri لیست پخش فعلی شما را با ترک کردن ذخیره می‌کند و هنگام شروع مجدد، مجدداً آهنگ‌های خود را باز می‌کند و داده‌های آهنگ را بین جلسات پخش حفظ می‌کند، صرف نظر از اینکه قبلاً آنها را از ورق‌های CUE یا پرونده‌های تک بارگیری کرده اید. محافظت از Sandbox از Apple کاملاً پشتیبانی می‌شود.

از بیشتر مشکلات جلوگیری می‌کند - Colibri تمام تلاش خود را می‌کند تا از مشکلات پیش از پخش، در حین و بعد از پخش جلوگیری کند - با این وجود موقعیت‌هایی وجود دارد که بررسی خطا و حدس زدن شاخص‌ها کافی نخواهد بود. بارگیری پرونده‌های پشتیبانی نشده به عنوان یک پیام خطا در نوار وضعیت نشان داده می‌شود و پرونده‌هایی که از زمان بارگذاری ناپدید شده‌اند به طور خودکار حذف می‌شوند و با رسیدن به لیست پخش، از آن پرش می‌شوند.

زبان شما را می‌فهمد - Colibri قادر است اطلاعات ترانه را آنگونه که قرار است نشان داده شود، ارائه دهد: از تمام ابرداده امتحان شده، مشکلی برای نمایش کاراکترهای سیرلیک یا کانجی / کاتاکانا / هیراگانا با ASCII وجود ندارد.

به حریم خصوصی شما احترام می‌گذارد: Colibri به خانه تلفن نمی‌زند، داده‌های استفاده را جمع آوری می‌کند یا پرونده‌ها را به هیچ وجه تغییر نمی‌دهد. تنها اطلاعاتی که از آن به یاد می‌آورد لیست پخش و تنظیمات شماست حالت حلقه، نشان دادن منوبار و کدام قسمت از متن اطلاعات برای نمایش در نوار وضعیت.

عکس آلبوم را نمایش می‌دهد: Colibri هنر جلد تعبیه شده را برای پرونده‌های FLAC نمایش می‌دهد. هنگامی که این نتیجه حاصل نمی‌شود، در پوشه‌ای که آهنگ فعلی برای یک تصویر جلد قرار دارد، به نظر می‌رسد.

در نوار منو شما جای دارد: Colibri می‌تواند برای دسترسی آسان و کنترل لیست پخش، یک نماد کوچک و بی‌پرده کوچک را در نوار منو قرار دهد: می‌توانید پخش را شروع یا مکث کنید، به مسیر بعدی بروید یا به مسیر قبلی برگردید. همچنین اطلاعات و تصویر جلد هنری آهنگ فعلی را نمایش می‌دهد.

یکپارچه سازی با Finder - Colibri با تمام الزامات سخت اپل مطابقت دارد - این بدان معنی است که با انتخاب یک پرونده پشتیبانی، در Finder به عنوان گزینه «Open With» نمایش داده می‌شود. که به نوبه خود نیز آن را به عنوان گزینه پیوند پرونده پیشنهاد می‌کند.  

به صفحه نمایش شما تنظیم می‌شود - عناصر رابط Colibri خود را به خوبی در هر وضوح صفحه و تراکم پیکسل مقیاس می‌کنند.


هنگامی که حالت DoP / DoPA انتخاب شده و به سطح حجم قبلی برای پرونده‌های غیر DSD (و حالت PCM) بازگردانده می‌شود، حجم به طور خودکار برای پرونده‌های DSD به 100٪ افزایش می‌یابد.
فایلهای WAV رمزگذاری شده DSD و DTS پشتیبانی نشده اکنون پیامهای خطای کدگذاری نشده پشتیبانی نشده را نشان می‌دهند
ترتیب مرتب سازی یاب برای مخفی کردن پرونده‌ها در لیست پخش استفاده می‌شود
لیست پخش با فونت monospace پیش فرض سیستم در صورت امکان ارائه می‌شود (macOS 10.11 و بالاتر)
گزینه «استفاده از پیش فرض SoundFont» را برای پرونده‌های MIDI در منوی زمینه کلیک راست از لیست پخش اضافه کنید
با حذف پیش فرض SoundFont به طور خودکار SoundFont بعدی موجود را به صورت پیش فرض تنظیم می‌کند
اگر لیست SoundFont خالی باشد، اولین SoundFont به طور خودکار به عنوان پیش فرض مشخص می‌شود
اگر آهنگ SoundFont تحت تأثیر حذف باشد، حذف SoundFont فقط باعث می‌شود مجدداً پخش شود
وارد کردن SoundFont جدید به طور خودکار آن را به صورت پیش فرض تنظیم می‌کند
گزینه جدید قابل تغییر در تنظیمات -> لیست پخش: «کشیدن به لیست پخش از طریق موس / پیگیری»:
آهنگ‌ها در موقعیت نشانگر اضافه خواهند شد (درج)
آهنگ‌ها در انتهای لیست اضافه می‌شوند (پیوست، مانند قبل)
«مکث دائمی» به تنظیمات اضافه شد -> رفتار (خاموش، به طور پیش فرض):
مکث «تا زمانی که دکمه پخش دوباره فشار داده شود» نگه خواهد داشت «
انتقال به یک آهنگ متفاوت، «بازو» خواهد کرد / آهنگ را برای پخش آماده می‌کند
در حال جستجوی مجدد از صفحه پخش است و پس از عدم استفاده، صدا را از محل انتخاب شده پخش می‌کند
حذف آهنگ از لیست پخش بر وضعیت متوقف شده تأثیر نمی‌گذارد
«پخش خودکار» به تنظیمات اضافه شد -> رفتار (به طور پیش فرض):
On: Colibri آهنگ بعدی را به طور خودکار اجرا می‌کند
خاموش: با تمام شدن آهنگ فعلی، Colibri متوقف می‌شود

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘