describe image content

دانلود نرم افزار Pastebot نسخه : 2.2.1 برای مک

نسخه : 2.2.1

Pastebot  همه چیزهایی را که کپی می‌کنید ذخیره می‌کند تا بتوانید به سرعت آنها را در آینده به یاد بیاورید.

اگر کپی و چسباندن بخشی از گردش کار شما است، Pastebot ابزاری ضروری برای بهبود بهره وری شما است. بندهایی را که قبلاً کپی کرده‌اید به سرعت بیاد آورید و قبل از چسباندن فیلترهای متن قدرتمند را برای قالب بندی استفاده کنید.

تاریخچه کلیپ بورد:Pastebot همه چیزهایی را که کپی می‌کنید ذخیره می‌کند تا بتوانید به سرعت آنها را در آینده به یاد بیاورید. بریدگی‌های مرتباً استفاده شده را در کارتن‌های سفارشی ذخیره کرده و سازماندهی کرده.


فیلترهای قدرتمند:فیلترهای قدرتمند را با پیش نمایش زنده بسازید و همانطور که چسباندید، از آنها استفاده کنید. برای چسباندن سریع با استفاده از فیلترها، میانبرهای صفحه کلید ایجاد کنید و فیلترهای خود را صادر کنید تا با سایر کاربران Pastebot به اشتراک گذاشته شود.


فهرست سریع چسباندن:هنگامی که به آن نیاز دارید و نامرئی نیست، Pastebot در آنجاست. به سرعت به کلیپ‌های خود از هر برنامه دسترسی پیدا کنید و قبل از چسباندن، برچسب‌ها را جستجو، پیش نمایش یا فیلتر کنید.


همگام سازی iCloud:با فعال کردن iCloud، کلیپ بورد اصلی شما، کارت پستال‌های سفارشی و فیلترها در همه رایانه‌های شما در حال اجرا Pastebot همگام سازی می‌شوند. کلیپ بورد و فیلترهای شما روی هر Mac که روی آن کار می‌کنید قرار می‌گیرند.


مقواهای سفارشی:برای سازماندهی کلیپهای مهم که می‌خواهید ذخیره و استفاده مجدد کنید، گروه‌های مقوایی سفارشی ایجاد کنید. میانبرهای صفحه کلید را به کلیپ‌هایی که اغلب استفاده می‌کنید اختصاص دهید.


با کلیپ بورد جهانی کار می‌کند:کلیپ بورد جهانی macOS Sierra در کنار Pastebot کار می‌کند. کلیپ را در Pastebot کپی کنید و آن را از طریق کلیپ بورد جهانی در دستگاه iOS خود بچسبانید.


پشتیبانی از صفحه نمایش کامل:Pastebot در حالت تمام صفحه و حالت اسپلیت کار می‌کند. اجرای حالت اسپلیت به شما امکان می‌دهد از Pastebot به عنوان یک صفحه خراش استفاده کنید.

 


لیست سیاه:برنامه‌هایی وجود دارد که از آنها کپی می‌کنید که هرگز نمی‌خواهید در Pastebot ذخیره شوند. فقط آن برنامه را به لیست سیاه اضافه کنید و Pastebot آن را نادیده می‌گیرد.


جستجو:با قابلیت جستجوی قدرتمند Pastebot به سرعت کلیپ بزنید. جستجو بر اساس محتوا یا ابرداده. می‌توانید بر اساس برنامه، تاریخ، نوع داده و موارد دیگر جستجو کنید.


میانبرهای صفحه کلید:Pastebot دارای بسیاری از کلیدهای میانبر صفحه کلید برای برآوردن هر نوع کپی و چسباندن maestro است. در حال استفاده از آخرین فیلتر استفاده شده، مورد قبلی را در کلیپ بورد چسبانده و یا قطع فعلی را بچسبانید.


مسئله دیگر را با کشیدن / رها کردن در Mojave برطرف کرد

macOS 10.12 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘