دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Snippetty نسخه : 1.7.1 برای مک

نسخه : 1.7.1

Snippetty برنامه‌ای است که قطعه کد را از یک پرونده علامت گذاری بارگیری می‌کند. در حین نمایش زنده، هر زمان که به نسخه بعدی کد برای نسخهٔ نمایشی خود نیاز دارید، روی نماد آن کلیک می‌کنید.

SNIPPETS به عنوان MARKDOWN

برای آماده سازی نسخهٔ نمایشی خود به عنوان یک اسکریپت، نشانه گذاری از چند طریق به شما کمک می‌کند. 

Snippetty فرض نمی‌کند که ارائه شما چیست و فقط مراقبت می‌کند تا قطعه مناسب را در زمان مناسب در کلیپ بورد رایانه شما قرار دهد.

بنابراین، صرف نظر از اینکه نسخه نمایشی زنده شما در مورد ساختن برنامه‌های iOS، Electron یا CSS باشد، یا از Xcode، Visual Studio Code یا Coda استفاده می‌کنید، Snippetty در این راه به شما کمک می‌کند.

دو روش برای استفاده:

هر زمان که می‌خواهید قطعه بعدی را بزنید، روی نماد منوی Snippetty کلیک کنید. این نکته را برای مرحله بعدی و قطعه کد نشان می‌دهد. برای کپی کردن و پیشبرد، روی کد کلیک کنید، سپس کد را در IDE خود بچسبانید.

از طرف دیگر، یک میانبر صفحه کلید را برای کپی کردن و پیشبرد تنظیم کنید تا از پرش شکاف در صفحه جلوگیری کنید. در این حالت شما نمی‌توانید نکات را مشاهده کنید، اما می‌توانید قبل از نمایش، نشانه گذاری را چاپ کنید و در حین نسخهٔ نمایشی آن را نگه دارید.


پیشرفت های تصویری
برطرف کردن دو اشکال کوچک گزارش شده توسط کاربران

macOS 10.13 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در ذات اپل این باور وجود دارد که فناوری به تنهایی، کافی نیست،‌ بلکه فناوری در پیوند با هنر آزاد و‌ انسانیت است که ما را به نتیجه‌‌ای می‌رساند که باعث شادی قلب‌هایمان می‌شود

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘