describe image content

دانلود نرم افزار DEVONthink Pro نسخه : 3.0 برای مک

نسخه : 3.0

DEVONthink Pro یک پایگاه دانش، مدیر اطلاعات و موارد دیگر است. در دنیای امروز، همه چیز دیجیتال است. از رسید‌های خرید گرفته تا مقالات مهم تحقیق، زندگی شما اغلب هارد دیسک شما را به شکل ایمیل، PDF، اسناد Word، فایل‌های چندرسانه‌ای و موارد دیگر پر می‌کند. در نهایت سؤالاتی مطرح می‌شود، مانند این که تمام این موارد را کجا ذخیره می‌کنید؟

چگونه این نوع فایل های بسیار متفاوت را سازماندهی می‌کنید و حتی چگونه پرونده دقیق مورد نظر خود را پیدا می‌کنید؟ این تقریباً به نظر می‌رسد که شما برای حفظ زندگی دیجیتال خود به یک مغز دوم نیاز دارید.

DEVONthink راه حلی برای معضل عصر دیجیتال است. این مغز دوم شماست و تنها پایگاه داده برای همه پرونده‌های دیجیتالی شما، از جمله PDF، ایمیل، اسناد Word یا حتی پرونده‌های چندرسانه ای. DEVONthink با داشتن یک هوش مصنوعی تصفیه شده، بسیار انعطاف پذیر است و با نیازهای شخصی شما سازگار است. و اگر پرونده‌ها هنوز دیجیتالی نیستند، آنها را با DEVONthink Pro Office دیجیتالی کنید.

از آن به عنوان مخزن اسناد، کابینت تشکیل پرونده، بایگانی ایمیل یا سازمان دهنده پروژه خود استفاده کنید. DEVONthink می‌تواند همه این کارها را انجام دهد. شما حتی می‌توانید داده‌ها را از وب برای استفاده شخصی خود جمع آوری و سازماندهی کنید، آن را با فایل‌های صوتی و فیلم از هارد دیسک خود غنی کنید و سپس محصول مورد نظر را به صورت یک وب سایت یا به یک سند Apple Pages برای چاپ، صادر کنید، در صورت تمایل. یا مطالب را در iPod خود کپی کنید! امکانات فقط به اندازه تصور شما محدود است.

دفتر حرفه‌ای DEVONthink DEVONthink Pro را با سه ماژول اضافی گسترش می‌دهد: بایگانی ایمیل طرفدار درجه، ضبط کاغذ از جمله تشخیص شخصیت نوری و اشتراک گذاری یکپارچه وب (فقط جستجو).


این نسخه بسیاری از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جالب جدید را شامل می‌شود: رابط کاربری یکپارچه جدید، ابرداده‌های سفارشی، یادآوری‌ها و گزینه‌های جدید اتوماسیون که حتی برای برنامه نویسان غیر قابل دسترس است نیز وجود دارد.

ما قابلیت‌های موتور جستجوی قدرتمند خود را با پیشوندهای جستجو مانند برچسب ها: و نام: افزایش داده‌ایم تا بتوانیم جستجوهای متمرکزتری داشته باشیم. کار با حاشیه نویسی‌ها و پیمایش PDFها اکنون ساده‌تر و کارآمدتر است. یک موتور OCR جدید اسکن‌ها را به PDFهای قابل جستجو سریعتر و دقیق‌تر تبدیل می‌کند، رابط وب بازنویسی شده تیم‌هایی را با استفاده از کاربر و مدیریت اجازه دسترسی پشتیبانی می‌کند، و Sorter جدید اضافه کردن داده‌های جدید به DEVONthink را آسانتر می‌کند. PDFها و تصاویر همچنین می‌توانند با داده‌های سفارشی، از جمله شماره گذاری بیتس، ساخته شوند. و اگر حفظ حریم خصوصی نگرانی شماست: پایگاه داده‌های رمزگذاری شده داده‌های خود را ایمن نگه دارند و از چشمان کنجکاو دور نگه داشته شوند.

علاوه بر ثروت از ویژگی‌های جدید، DEVONthink فن آوری‌های اصلی را که در نسخه‌های قبلی به آنها اعتماد داشتید، حفظ و بهبود بخشیده است. برای شروع آسان‌تر با DEVONthink، مستندات را نیز کاملاً مرور و بازنویسی کرده‌ایم، یک مرجع مفید و به سرعت در دسترس تهیه می‌کنیم.

توجه: با شروع این نسخه DEVONthink نیاز به OS X El Capitan (10.11. 5) یا بعد از آن دارد.

خط تولید

سه نسخه جدید: DEVONthink، DEVONthink Pro و سرور DEVONthink. همه نسخه‌ها از اتوماسیون، چندین پایگاه داده و انواع فایل پشتیبانی می‌کنند.

امنیت

بانک اطلاعاتی رمزگذاری شده برای حداکثر حریم خصوصی اضافه شدند.
جستجو و پیمایش

یک موتور OCR 64 بیتی جدید با پردازش چند هسته‌ای، پشتیبانی از زبان آسیایی و خروجی به قالب‌های مختلف اضافه کرد.
از طریق تنظیمات برگزیده> Imprint، امکان ایجاد نسخه‌های سفارشی از جمله متن حفره یا شماره بیتس را اضافه کرد. برای استفاده با تصاویر و فایلهای PDF
پشتیبانی برای کشف بارکد اضافه شده است.
با استفاده از اتصالات ایمن از طریق TLS و ایجاد امکان استفاده کاربران با مجوزهای هر پایگاه داده، یک رابط اشتراک وب و وب سرور جدید اضافه کرد.
Sorter دوباره طراحی و پشتیبانی شده است: جستجوی پایگاه داده‌های باز، گزینه‌های گرفتن چندین نت از جمله ضبط صوتی، تصویری و صفحه نمایش یکپارچه، و عملکردهای Clip to DEVONthink را شامل می‌شود.
برنامه افزودنی مرورگر Clip to DEVONthink برای Safari اکنون یک برنامه افزودنی بومی است.
برای پشتیبانی از نیازهای خاص وضعیت، فوق داده‌های سفارشی اضافه شد. به عنوان مثال، مجموعه داده‌های چندگانه پشتیبانی می‌شوند

OS X 10.11. 5 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘