describe image content

دانلود نرم افزار iTubeDownloader نسخه : 6.5.3 برای مک

نسخه : 6.5.3

یوتیوب پلتفرم پرطرفداری در زمینه اشتراک گذاری ویدیو است اما گزینه دانلود کردن برای ویدیوئی که میخواهید به صورت آفلاین  تماشا کنید را ندارد.  iTubeDownloader یک برنامه کوچکی برای مک است که برای اصلاح اوضاع طراحی شده است.

شما می‌توانید از iTubeDownloader برای جستجو در یوتیوب استفاده کنید و با سرعت زیادی پیش نمایشی از ویدئوی مورد نظرتان را ببینید: وقتی به محتوایی که میخواهید به صورت آفلاین دسترسی داشته باشید رسیدید، دکمهٔ «بارگیری» را فشار دهید و بقیه کارها را به برنامه بسپارید.

برنامه مینیمالیست دسکتاپی برای سایت یوتیوب:

iTubeDownloader  قابلیت‌های اصلی مرورگر وب را دارد و می‌تواند با موفقیت برای دسترسی به وب سایت YouTube در خارج از مرورگر استفاده شود. این برنامه دارای نوار آدرس است که می‌توانید هر URL را وارد کنید، شامل دکمه‌های برگشت یا عقب است و به شما امکان می‌دهد چندین پنجره را همزمان باز کنید.

در نتیجه، می‌توانید از برنامه iTubeDownloader استفاده کنید تا در وب سایت YouTube بدون مرورگر مرورگر وب خود مرور کنید. از آنجا که تمام فعالیت YouTube شما از سایر برنامه‌های دیگر جدا شده است، می‌توانید به راحتی آن را از کارهای مربوط به کار خود جدا کنید.

 

فیلم‌های YouTube را با فشار یک دکمه در مک خود بارگیری کنید

هر وقت ویدیویی را مشاهده کردید که می‌خواهید همیشه در دسترس باشد، صرف نظر از وضعیت اتصال به اینترنت، به سادگی URL را در یک پنجره iTubeDownloader باز کنید و دکمه «بارگیری» را که در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد، فشار دهید.

از شما خواسته می‌شود مکان ذخیره دیسک را مشخص کنید و می‌توانید با کلیک بر روی نماد بارگیری که در گوشه سمت راست بالای پنجره نمایش داده می‌شود، روند بارگیری را کنترل کنید. این پنل همچنین شامل یک دکمه جستجو است که محل خروجی پرونده را در یک پنجره Finder باز می‌کند.

 

سرویس گیرنده و بارگیری کننده دسک تاپ کارآمد برای YouTube

iTubeDownloader به شما این امکان را می‌دهد که بدون درهم و برهم زدن مرورگر خود، در وب سایت YouTube مرور کنید و شما را قادر می‌سازد فیلم‌های مورد علاقه خود را بارگیری کنید. در کل، این یک ابزار عالی برای داشتن مکان است، به خصوص اگر اتصال اینترنتی کند داشته باشید.


رفع برخی مشکلات در دانلود ویدئوها

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘