دانلود برنامه مک

دانلود نرم افزار Cook’n Recipe Organizer نسخه : 12.14.6 برای مک

نسخه : 12.14.6

Cook’n بهترین راه حل برای سازماندهی دستور العمل‌های شخصی شما است. وقتی دستور العمل‌های شخصی خود را در کوک وارد کردید، می‌توانید:

یک کتاب آشپزی خانوادگی ایجاد کنید
دستور العمل‌های خود را به راحتی به اشتراک بگذارید
برنامه‌های غذایی و منوها را ایجاد کنید
با افزودن عکس و داستان دستور العمل را بهبود بخشید
حقایق غذایی را برای دستور العمل‌های خود دریافت کنید
و خیلی امکانات دیگر

منوهای روزانه، هفتگی یا ماهانه را برنامه ریزی کنید

تهیه منوهای سفارشی و برنامه‌های غذایی با Cook’n آسان است. برای برنامه ریزی منو، فقط دستور العمل‌ها و مواد غذایی را بکشید و رها کنید. حتی می‌توانید منوها را در منوهای دیگر تعبیه کنید. یک وعده غذایی اسپاگتی با نان فرانسوی، یک غذای کنار سالاد و نوشیدنی تهیه کنید و آن برنامه غذایی را در زیر برچسب «شام» در پنجشنبه شب بگذارید! ساده است!

از فهرست‌های خود یک لیست خرید تهیه کنید

وقتی منوی شما تمام شود، کوک با یک کلیک لیست خرید را ایجاد می‌کند! با خرید کوکن، سفرهای هفتگی خرید یک تکه کیک است! وعده‌های غذایی ساده به این دلیل است که شما فقط می‌دانید چه چیزی درست کنید و می‌دانید که تمام مواد لازم را برای تهیه شام ​​دارید. دیگر دقایقی دیگر به فروشگاه نمی‌پردازید و یا برای تهیه غذای فست فود تنها به این دلیل که نمی‌توانید به چیزی بهتر برای شام فکر کنید!

سرمایه گذاری خود را جبران کنید

کوک باعث می‌شود که ترکیب دستور العمل‌های مورد علاقه Pinterest را با دستور العمل‌هایی که تایپ، اسکن، اسیر کرده و وارد کوک کرده‌اید، برای شما آسان کند! از همه مهمتر، شما کنترل کامل سطح جزئیات و دوره منو را در اختیار دارید.

منوهای خود را چاپ کنید

کوک برنامه منوی شما و تمام دستور العمل‌های مربوطه را نیز چاپ می‌کند. به این ترتیب، می‌توانید آن را روی یخچال بگذارید و به جای این که بپرسید «چه چیزی برای شام وجود دارد؟ » بچه‌ها و همسر شما می‌توانند در وقت صرف غذا کمک کنند!


لیست تغییرات در دسترس نیست

OS X 10.8 به بعد

 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
باور کنید که ما همه محدود به چیزی نیستیم، تنها به ما خودمان محدود می‌شویم.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘