describe image content

دانلود نرم افزار Audiobook Builder نسخه : 2.0.2 برای مک

نسخه : 2.0.2

Audiobook Builder تبدیل CDهای صوتی، MP3، M4As و سایر فایلهای صوتی را به کتاب های صوتی برای iPhone، iPod یا Audiobook BuilderiPad شما آسان می‌کند. ایجاد توقف‌های فصل پیشرفته، کیفیت را تنظیم کنید و اجازه دهید Audiobook Builder بقیه را اداره کند. پس از اتمام، به جای صدها یا حتی هزاران آهنگ موسیقی، یک یا چند آهنگ کتاب صوتی را در iTunes دریافت می‌کنید!

ویژگی‌های اصلی

پیوست کردن فایل صوتی: CDهای شما را از قبل پاره کرده اید؟ دیگر نیازی به رنج بردن دوباره آن نیست.
قسمت پیشرفته متوقف می‌شود: آثار هنری سفارشی که مشخص کرده‌اید در iTunes و iPodها با نمایشگر رنگی ظاهر می‌شوند.
تنظیمات کیفیت قابل تنظیم: از پیش تعیین شده‌های موجود شروع کنید، اما تنظیم کنید که تنظیمات صوتی هر پروژه را متناسب با سلیقه شخصی خود تنظیم کنید.
ادغام iTunes: مستقیم از iTunes به پروژه‌های Audiobook Builder خود بکشید و رها کنید. Audiobook Builder همچنین می‌توانید خروجی خود را مستقیماً به یک لیست پخش ویژه در iTunes ارسال کنید.
یک حافظه کامل : داده‌های صوتی هر پروژه Audiobook Builder در پرونده سند پروژه موجود است، بنابراین شما می‌توانید اکنون یک پروژه را شروع کنید، استراحت کنید و برگردید تا بعداً پروژه خود را به پایان برسانید. حتی در صورت لزوم می‌توانید پروژه‌ها را بین مکینتاش جابجا کنید.


رفع مشکلات حالت Dark Mode

رفع برخی مشکلات در منو help

رفع مشکلات هنگام گزارش خطا

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
طراحی یک محصول با تمرکز بر روی رفتارهای یک قشر از جامعه کار بسیار دشواری است. در خیلی مواقع مردم نمی دانند چه چیزی می خواهند تا زمانی که شما آنها را متوجه نیاز و خواسته شان نمایید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘