دانلود بازی Ticket to Earth Episode 3 نسخه : 3.1.1 برای مک

نسخه : 3.1.1

سیاره‌ای دوردست، مستعمره‌ای در حال مرگ و یک توطئه مرگبار

مبارزه با یک سیستم فاسد در بلیط به زمین، پازل تاکتیکی انقلابی RPG!

رونق استخراج معادن نیو ولایات را به جان هم انداخته است و فقط یک کشتی زمینی مانده است. مجبور به جنگ برای محافظت از همه چیزهایی است که او دوست دارد، رز یتیم بین مادران خونخوار و یک دولت فاسد ایستاده است.

شبکه پازل همانطور که موقعیت تیم خود را جمع می‌کنید، کاشی‌های تطبیقی ​​را جمع می‌کنید، و توانایی‌های ویژه ویرانگر را تقویت می‌کنید. شما هرگز چیزی شبیه به این بازی نکرده اید!

پیوستن به دعوا در بلیط به زمین، یک حماسه علمی خیانت و شورش.

امکانات:

گیم پلی منحصر به فرد گیم پلی - گیم پلی ترکیبی انقلابی، تاکتیک‌های میدان نبرد، پازل و RPG را در هم می‌آمیزد تا یک سبک بازی کاملاً جدید ایجاد کند.
حماسه داستانهای علمی اپیزودیک - در داستان‌های شخصی چهار قهرمان ناسازگار شرکت کنید زیرا سرنوشت کل جهان بر شانه‌های آنها است.
مبارزه برای عدالت - صدها توانایی مبارزاتی قدرتمند را باز کنید و از آنها برای شکست جنایتکاران قاتل، روبات‌های داد و بیداد و جهش‌های گروتسک استفاده کنید.
به جنبش بپیوندید - توسط یک جنبش مرموز آگاهی ستاره‌ای از طریق یک درخت پیشرفت عمیق و رضایت بخش RPG برای هر یک از قهرمانان خود هدایت شوید.
نسخه پیشرفته بخار - این نسخه اصلی موبایل با تصاویر با وضوح بالا و مجموعه‌ای از پیشرفت‌های دیگر به رایانه‌های شخصی و مکینتاش رسیده است.

داستان

وقتی پالایشگاه شکست خورد، فقط صدها معدنچی که جان باختند نیستند. از آن روز به بعد، مستعمره نیز در حال مرگ بود.

استعمارگران برای وعده زندگی بهتر صدها سال نوری را طی کرده بودند، اما با نابودی معدن، خون حیات جدید به آهستگی تخلیه می‌شود.

یک دهه بعد، تعداد معدودی از ثروتمندان در حال آماده سازی برای بازگشت به زمین با یک ستاره لوکس درخشان هستند و اعتراضات گسترده‌ای را که بسیاری از افراد باقیمانده به آن منتهی می‌شوند منجر می‌شود. کل مستعمره به یک غضب ابراز نارضایتی و ناامیدی تبدیل شده است…

قسمت 1: ارتقاء

رز یتیم، بدون داشتن خانواده در هنگام عدم موفقیت پالایشگاه، مجبور به  محافظت از مردم مورد علاقه خود در برابر موج غیرقابل توصیف خشونت است. با توجه به آموزش تقریبا فراموش شده از دوران کودکی، رز جنگ‌ها اشکالات بیگانگان جهش یافته و روبات‌های کنترل را از بین می‌برد. به آرامی او می‌فهمد که اینها اتفاقات تصادفی نیستند بلکه بخشی از یک برنامه ناگوار شیطانی هستند…

قسمت 2: سقوط

هنگامی که رز و همکارش، نگهبان صلح، در حال تعقیب جنایتکاران قتل عام Lands End هستند، شاتل آنها به زیر زمین‌های زباله سمی که با شکست پالایشگاه به جای مانده‌اند، شلیک می‌شود. آنها می‌بینند که همه در این فاجعه کشته نشده اند، برخی از قربانیان در حال زندگی، تغییر یافته و بیگانه هستند و دیگر انسان نیستند. با این حال، موارد خطرناک‌تری در ویرانه‌ها کمین می‌کنند…

قسمت 3: MELTDOWN

ارتش صفر از جنایتکاران قاتل مخفی در داخل ویرانه‌های یخ زدایی پالایشگاه راینهارت، برای حمله به پایتخت استعماری، First Landing، آماده می‌شود. با خلاف زمان، سه قهرمان ما باید برای جلوگیری از کودتای Zero Day با ارواح گذشته Providence مقابله کنند. با پیوستن به متحدان جدید، آیا یکی از نگهبانان صلح قربانی نهایی را انجام می‌دهند تا عدالت پیروز شود؟


تغییری نداشته است

OS X 10.9 به بعد

 

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘