describe image content

دانلود نرم افزار Mosaic Pro نسخه : 1.2.3 برای مک

نسخه : 1.2.3

Mosaic  یک  برنامه قدرتمند است که امکان تغییر مجدد و تغییر اندازه مجدد برنامه‌های macOS را فراهم می‌آورد و هرج و مرج چند پنجره‌ای را به یک مجموعه از ابزارها تبدیل می‌کند.

موزاییک با دقت طراحی شده است تا مانند یک جزء یکپارچه ماکرو و نه مانند یک برنامه مستقل احساس شود.

طرح بندی‌های کاملاً قابل تنظیم

به جای اینکه شما به لیستی از طرح بندی‌های از پیش تعیین شده ساده محدود شوید، موزائیک به شما امکان می‌دهد با یک مجموعه قدرتمند از ابزارهای ایجاد چیدمان، هر نوع طرحی را که دوست دارید ایجاد کنید. به سادگی می‌توانید یک طرح را روی یک شبکه بکشید یا با محدودیت‌های عددی به کنترل مطلق دست پیدا کنید.

طرح بندی‌های اساسی - ساده اما بسیار انعطاف پذیر

طرح بندی‌های اساسی با ایجاد امکان تقسیم صفحه نمایش خود در یک شبکه کار می‌کنند و شما فقط با نقاشی یک منطقه روی شبکه، یک طرح را تعیین می‌کنید.

پوسته‌های پیشرفته - نهایی در دقت و قدرت

وقتی به یک پنجره نیاز دارید تا در یک مکان مشخص روی میز کار شما اندازه دقیقی داشته باشد، طرح بندی پیشرفته تمام کنترل‌های مورد نیاز خود را به شما می‌دهد.

گردش کار خود را ساده کنید

از آنجا که هیچ محدودیتی در تعداد طرح‌هایی که می‌توانید در موزائیک ایجاد کنید وجود ندارد، می‌توانید خود را با ده‌ها طرح بندی پیدا کنید. با استفاده از Layout Groups1، می‌توانید طرح‌های خود را متناسب با جریان‌های کاری خاص ترتیب دهید و با جابجایی بین آنها، مواردی را که نیازی به آنها ندارید فیلتر کنید.

پشتیبانی نوار را لمس کنید

با یک مک بوک لمسی فعال MacBook Pro، تمام طرح‌های شما در نوک انگشتان شماست. اگر یک صفحه کلید کوچک دارید ولی دارای طرح بندی زیادی است برای اینکه به طور واقع بینانه میانبرهای صفحه کلید را به همه آنها اختصاص دهید، Touch Bar دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید.


بهبود مشکل نوار ابزار هنگام استفاده از Dark Mode

رفع مشکل اضافه کردن پنجره جدید

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘