describe image content

دانلود نرم افزار AnyDrop نسخه : 1.3.1 برای مک

نسخه : 1.3.1

AnyDrop برای ساده کردن گردش کار با مونتاژ هرچه بیشتر این ویژگی‌ها در یک برنامه نوار منو کوچک، که می‌تواند کاملاً با کلیدهای میانبر و کشیدن و رها کردن استفاده شود، طراحی شده است. بسیار متنوع و قابل تنظیم است و به خصوص برای پردازش متن و تصاویر مناسب است.

مطمئناً، اگر مجبور شوید در چندین منو حرکت کنید تا آنچه را که لازم دارید انجام دهید، AnyDrop مفید نخواهد بود. خوشبختانه، این طور نیست. برای پردازش متن یا متن کلیپ بورد، فقط کافی است آن را به نماد نوار منوی برنامه بکشید یا محتوای آن را در کلیپ بورد کپی کنید.

همچنین یک روش جایگزین برای وارد کردن پرونده‌ها وجود دارد که کاملاً به کلیدهای میانبر متکی است. به سادگی برخی از متن‌ها یا پرونده‌ها را کپی کنید، برای افزودن منوی برنامه، دکمه menuD را فشار دهید، و آنها را برای انتخاب عملکرد مورد نظر 1-9-9 کنید. از این گذشته، حتی می‌توانید کلیدهای میانبر جهانی را برای اقدامات خاص ایجاد کنید.

ابزار قابل توجه همه کاره

در حالی که بیشتر به کار با متن و تصاویر اختصاص دارد، AnyDrop می‌تواند در موقعیت‌های بی‌شماری مفید باشد. گذشته از پردازش تصاویر و متن، می‌تواند ترجمه، انجام جستجوهای وب، به اشتراک گذاری محتوا، تبدیل ارز، انتقال فایل‌ها و موارد دیگر را نیز انجام دهد.

این اقدامات همه می‌توانند تا حدودی تنظیم شوند و همچنین می‌توانید ترتیب آنها را در منوی کشویی تغییر دهید. با این حال، در حالی که چند سرویس ابری برای بارگذاری محتوا پشتیبانی می‌شود، سرویس‌های محبوب مانند Google Drive و Dropbox جزء آنها نیستند.

برنامه عالی برای افزایش بهره وری

اگر به طور مرتب بیش از دو ویژگی از ویژگی‌های ارائه شده توسط AnyDrop استفاده می‌کنید، حتماً باید آن را امتحان کنید. از آنجا که این مشکل را برای باز کردن برنامه‌های جدید برای برخی از اقدامات ساده و تکراری به شما می‌بخشد، می‌تواند در پایان روز زمان زیادی را برای شما صرفه جویی کند.

کارکردهای موجود در این نسخه از برنامه کاملاً بی‌شمار هستند و احتمالاً در آینده تعداد بیشتری نیز اضافه می‌شود. طراحی برنامه نیز هوشمندانه و بصری است، بنابراین کاربران جدید نباید مشکلی در این زمینه داشته باشند


بهبود کانکت شدن با اینترنت

رفع برخی مشکلات

بهبود مشکلات نرم افزاری

macOS 10.14 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘